Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli na potrzeby Centrum Społeczno -Kulturalnego w Ślemieniu.

Urząd Gminy w Ślemieniu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-323 Ślemień, ul. Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 654 098
  • Data zamieszczenia: 2021-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ślemieniu
    ul. Krakowska 148
    34-323 Ślemień, woj. śląskie
    tel. 338 654 098
    REGON: 70010136000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli na potrzeby Centrum Społeczno -Kulturalnego w Ślemieniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu. 1.2. Zamówienie podzielone jest na 2 części : 1. Oferta 1 obejmuje część I zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż mebli zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Meble kuchenne dolne i górne – 2 kpl. 2. Pojemniki PCV – 2 kpl. 3. Zlewozmywak z baterią – 2 kpl. 4. Krzesła – 20 szt. 5. Stół konferencyjny – 2 szt. 6. Szafa biurowa – 1 szt. 7. Regał – 1 szt. 8. Pufa – 4 szt. 9. Zestaw wypoczynkowy – 1 kpl. 10. Stolik – 1 szt. 11. Krzesło konferencyjne – 25 szt. 12. Stół konferencyjny – 3 szt. 13. Komoda – 1 szt. 14. Krzesło – 100 szt. 15. Stół konferencyjny – 6 szt. 16. Mównica – 1 szt. 17. Gablota – 4 szt. 18. System podwieszeń galeryjnych – 2 kpl. 19. Umywalka ceramiczna – 2 szt. 2. Oferta 2 obejmuje część II zamówienia, na którą składa się – dostawa mebli ze stali nierdzewnej , zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Stół ze zlewem 1 kom.(L) z półką i miejscem na zmywarkę – 1 szt. 2. Szafa przelotowa – 1 szt. 3. Stół ze stali nierdzewnej z półką – 1 szt. 4. Szafka z blatem – 1 szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia na Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ ( część I zamówienia) oraz załącznik nr 2 do SIWZ ( część II zamówienia). Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. 1.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia i dla części II zamówienia został zawarty w załączniku: nr 7 i 8 do SIWZ. 1.4. Na etapie realizacji należy współpracować ( uzgadniać) z Zamawiającym oraz z Wykonawcą wykonującym roboty budowlane w budynku Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu 1.5. Cenę oferty wykonawca oblicza w załączniku nr 11 ( dla części I zamówienia ) oraz w załączniku nr 12 ( dla części II zamówienia) do SIWZ – „Kalkulacja cenowa”, w którym musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem oraz montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W załączniku nr 11 ( część I zamówienia) oraz w załączniku nr 12 ( część II zamówienia) do SIWZ wykonawca wskazuje wszystkie wymagane przez zamawiającego informacje niezbędne do oceny oferty. Wypełnione zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisane przez wykonawcę dokumenty stanowić będą odpowiednio załącznik do oferty składanej przez wykonawcę. 1.6. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załącznikach. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załącznikach do SIWZ, o których mowa w pkt. 3.2, ppkt. 1 i 2, należy traktować, w zależności od oznaczenia, jako minimalne lub maksymalne. 1.7. Jeżeli nastąpiło ewentualne wskazanie produktów poprzez zamieszczone rysunki lub zdjęcia poglądowe wyrobów należy rozumieć, iż mają one na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne prezentowanym. 1.8.Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były w stanie gotowym do użytku. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy pod warunkiem uprzedniego uzgodnienia terminu, na zasadach określonych we wzorze umowy. 3.9. W zakresie zamówienia wymaga się od wykonawcy, w szczególności: a) dostarczenia fabrycznie nowych ( nieużywanych) mebli, wolnych od wad technicznych i prawnych. b) rozpakowania, zmontowania, ustawienia mebli a także usunięcia wszelkich powstałych w wyniku tych czynności odpadów i nieczystości, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia mebli, c) przeniesienia na Zamawiającego własności mebli, po ich dostarczeniu, zamontowaniu i ustawieniu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego do upływu terminu określonego przez Zamawiającego w rozdziale IV SIWZ, niezależnie od liczby części realizowanych przez Wykonawcę, d) udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wszystkie meble objęte dostawą i montażem posiadały parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowanie nie gorsze niż opisane w załącznikach nr 7 i 8, które stanowią szczegółowy wykaz mebli objętych dostawą. 1.10. Cena oferty musi zawierać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty dostawy – transportu przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, koszt rozładunku, wniesienia, montażu, ustawienia a także podatki, upusty, rabaty itp. W związku z tym Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych. 1.11. Wykonawca w terminie ustalonym z Zamawiającym ( po podpisaniu umowy lecz jeszcze przed przystąpieniem do realizacji zamówienia) uzgodni z Zamawiającym, precyzyjne wymiary mebli, odcień materiałów tapicerskich i oklein płyt meblowych oraz uchwytów. W tym celu Wykonawca przedstawi m.in. trzy wzorniki oklein płyt meblowych oraz fabryczny próbnik tkanin tapicerki do wyboru. Istotne ustalenia zostaną ujęte w formie notatki zaakceptowanej przez przedstawicieli obydwu stron. 1.12. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach