Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 18-404 Łomża, Al. Piłsudskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 864 733 610 , fax. 864 733 210
- Data zamieszczenia: 2019-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Al. Piłsudskiego 11
18-404 Łomża, woj. podlaskie
tel. 864 733 610, fax. 864 733 210
REGON: 45066502400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli medycznych na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli medycznych wraz z lodówką do zabudowy na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, o parametrach technicznych i wymaganych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ (Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane) i w załączniku nr 5 do SIWZ (Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia). Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Hexa Bank Spółdzielczy w Piątnicy – nr 31 8762 0009 0004 6819 2000 0030 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie nr sprawy: ZT-SZP-226/01/47/2019 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5 powyżej, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie w kancelarii Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 8. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium została dołączona do oferty. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy PZP. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 12. W wypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w dokumencie gwarancji lub poręczenia muszą być wskazani wszyscy Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: a) Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ), b) Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane (wg załącznika nr 4 do SIWZ), c) Formularz „Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia” (wg załącznika nr 5 do SIWZ) d) Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy) e) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa łóżek szpitalnych z materacami i szafkami przyłóżkowymi na potrzeby oddziału rehabilitacyjnego-23.2023
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa i montaż mebli medycznych do pomieszczeń Oddziału Laryngologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Dodano: 2021-07-13 - Zakup łóżek i szafek przyłóżkowych na potrzebę wyposażenia sali pacjenta Oddziału Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii z Odcinkiem Diabetologii w ramach projektu nr: LT-PL-5R-341 pn.: "Wspólnie wobec chorób cywilizacyjnych" dofinansowanego z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska na lata 2014-2020
Dodano: 2021-01-26 - Zakup noszy sanitarnych
Dodano: 2021-01-15 - Łóżka wielofunkcyjne oraz szafki przyłóżkowe
Dodano: 2021-01-14 - Zakup łóżek i szafek przyłóżkowych na potrzebę wyposażenia sali pacjenta Oddziału Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii z Odcinkiem Diabetologii w ramach projektu nr: LT-PL-5R-341 pn.: "Wspólnie wobec chorób cywilizacyjnych" dofinansowanego z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska na lata 2014-2020
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa myjni dezynfektora
Dodano: 2020-06-23 - Dostawa wyposażenia meblowego
Dodano: 2020-06-23 - Zakup i dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby apteki szpitalnej dla Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2020-05-06 - Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem do Centrum Zdrowia Psychicznego
Dodano: 2019-11-05