Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, z podziałem na trzy pakiety.

Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Radzików 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7253611 , fax. 22 7254714
  • Data zamieszczenia: 2012-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin
    Radzików 1 1
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 22 7253611, fax. 22 7254714
    REGON: 00007948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihar.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, z podziałem na trzy pakiety.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych, dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowwego Instytutu Badawczego w Radzikowie, z podziałem na trzy pakiety: Pakiet 1-Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Nasiennictwa i Nasionoznawstwa ( pomieszczenia nr: 70; 71; 74; 77; 105) Pakiet 2 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Fitopatologii - Pracownia Chorób Roślin (pomieszczenia nr 78, nr 79), Pakiet 3- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Traw Roślin Motylkowatych i Energetycznych - Pracownia Traw Pastewnych i Roślin Motylkowatych (pomieszczenie nr 107) według zapotrzebowania Zamawiającego, zgodnie z załaczonym opisowym wykazem stanowiącym jednocześnie Formularz cenowy- załącznik nr 2/1 do SIWZ dla Pakietu 1, Formularz cenowy- załacznik nr 2/2 do SIWZ dla Pakietu 2, Formularz cenowy - załącznik nr 2/3 dla pakietu 3.. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż mebli laboratoryjnych wraz z podłączenie do istniejacej instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne i jakościowe stanowi: Dla Pakietu 1- załącznik nr 2a/1 do SIWZ Dla Pakietu 2- załącznik nr 2a/2 do SIWZ. Dla Pakietu 3- załacznik nr 2a/3 do SIWZ Zamawiający zaleca dokonanie pomiarów własnych w celu zweryfikowania pomiarów i rozwiązań konstrukcyjnych ujętych w załączniku nr 2/1; 2/2; 2/3 do SIWZ oraz w załączniku nr 2a/1; 2a/2; 2a/3 do SIWZ. Zamawiający umożliwi dokonanie oględzin pomieszczeń po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu: dla Pakietu 1- z dr Elżbietą Małuszyńską, dr Barbarą Wiewiórą, dr Jerzym Drzewieckim tel:.22/ 733 45 00 w. 589; w. 573, 586 dla Pakietu 2- z dr Piotrem Ochodzkim tel: 22/ 733 46 37 dla Pakietu 3- z dr Zbigniewem Bodzonem tel; 22/ 733 45 00 w. 577, 575, 576 Kod CPV: 39180000-7- Meble laboratoryjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Pakiet 1- 1 700,00 zł. (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) Pakiet 2- 800,00.zł. (słownie: osiemset złotych 00/100) Pakiet 3- 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100) 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ s.a w Warszawie 47 2030 0045 1110 0000 0094 2390 z dopiskiem Wadium - DAT/03/N/D/2012 4.Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) powoduje, że zamawiający będzie w posiadaniu wadium. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nastąpi po upływie terminu składania ofert - podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, a oferta takiego wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą w związku z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ihar.edu.pl/przetargi3.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach