Instytut Metali Nieżelaznych ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Sowińskiego 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2380316, 3280200 , fax. 032 2316933
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Metali Nieżelaznych
Ul. Sowińskiego 5 5
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2380316, 3280200, fax. 032 2316933
REGON: 00002754200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych . Konfiguracja oraz minimalne wymagania dotyczące parametrów technicznych opisane zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. Posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Oceny spełniania wymaganych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ wg kryteriów zero-jedynkowych, na zasadzie spełnia, / nie spełnia. Spełnienie warunku 1. potwierdzają dokumenty nr 1a, 1b) Spełnienie warunku 2. potwierdza dokument nr 1c), Spełnienie warunku 1,2,34,. potwierdza dokument nr 1d)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty:a ) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c ) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, o podobnym charakterze ( zasadzie działania ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem, przedmiotu dostawy, daty wykonania i danych dot. odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie;( min. 3 referencje) d) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Dokumenty określone w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt. 3 stosuje się odpowiednio 5.Wyżej wymienione dokumenty (pkt.1c, 1d) muszą być przedstawione w formie oryginału, pozostałe w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.gliwice.pl /zakładka BIP/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż mebli laboratoryjnych dla potrzeb Katedry i Zakładu Biochemii SUM w Katowicach - RZP/PN/95/16
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem - znak sprawy DZP.381.57.2016.DW
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Instytutu Inżynierii Środowiska Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa, montaż i instalacja stołów do przygotowywania materiału histopatologicznego
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem - DZP.381.91.2014.DW
Dodano: 2014-10-17 - Meble laboratoryjne
Dodano: 2014-08-27 - Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych.
Dodano: 2014-08-21 - Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych.
Dodano: 2014-08-19 - Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego mebli laboratoryjnych dla Zakładu Chemii Analitycznej IMN
Dodano: 2014-07-25 - Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych
Dodano: 2014-07-10