Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli i wyposażenia na potrzeby przedszkola przy ul. Onyksowej w Lublinie - II części

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli i wyposażenia na potrzeby przedszkola przy ul. Onyksowej w Lublinie - II części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia na potrzeby przedszkola przy ul. Onyksowej w Lublinie - II części. 1.1. Część I - Dostawa i montaż mebli przedszkolnych, biurowych i wyposażenia. 1.2. Część II - Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego zmywalni, kuchni, rozdzielni posiłków. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Część I - dostawę i montaż mebli przedszkolnych, biurowych i wyposażenia: 2.1.1. Szafa ubraniowa 1 -drzwiowa, półka w górnej części i drążek na odzież - 1 szt, 2.1.2. Szafa aktowa - 1 szt, 2.1.3. Regał półotwarty, drzwiczki w dolnej części - 1 szt, 2.1.4. Szafka pod kserokopiarkę, drzwiczki i półka - 1 szt, 2.1.5. Biurko, stelaż ? 50 mm z regulacją poziomu, malowany proszkowo, srebrny mat. - 1 szt, 2.1.6. Biurko komputerowe stelaż ? 50mm z regulacją poziomu, malowany proszkowo, srebrny mat - 1 szt, 2.1.7. Kontener na kółkach, 3-szufladowy z zamkiem centralnym - 1 szt., 2.1.8. Fotel gabinetowy - 1 szt. 2.1.9. Krzesło biurowe - 9 szt. 2.1.10. Dywan - 1 szt, 2.1.11. Szafka niska z drzwiczkami - 1 szt., 2.1.12. Stolik okolicznościowy - 1 szt., 2.1.13. Szafa ubraniowa 2 -drzwiowa z półką i drążkiem na odzież w każdej części - 1 szt., 2.1.14. Szatnia dla maluchów z miejscem dla 3 dzieci - 16 szt., 2.1.15. Szatnia dla starszaków z miejscem dla 6 dzieci - 11 szt., 2.1.16. Biurko z szafką i szufladą - 1 szt., 2.1.17. Stolik dla maluchów - 9 szt., 2.1.18. Stolik dla starszaków - 9 szt., 2.1.19. Krzesło dla maluchów 260 mm - 35 szt., 2.1.20. Krzesło dla średniaków 350 mm - 35 szt., 2.1.21. Krzesło dla starszaków 380 mm - 30 szt., 2.1.22. Szafka z kuwetami na 15 miejsc - 4 szt., 2.1.23. Szafka z kuwetami na 9 miejsc - 6 szt., 2.1.24. Regał z półkami na zabawki - 6 szt., 2.1.25. Leżaczki (łóżeczka) - 50 szt., 2.1.26. Pościel bawełniana + kocyki do leżaczków - 50 szt., 2.1.27. Fotelik wypoczynkowy piankowy - 4 szt., 2.1.28. Pojemnik plastikowy na zabawki (kosz) - 4 szt., 2.1.29. Tabliczki ozdobne na drzwi sal tabliczki z tworzywa lub płyty MDF z okienkiem z pleksi - 6 szt., 2.1.30. Dywan - 4 szt., 2.1.31. Pralka automatyczna - 1 szt., 2.1.32. Ręcznik z tkaniny frotte - 100 szt., 2.1.33. Dozownik na mydło - 12 szt., 2.1.34. Dozownik na papier toaletowy - 10 szt., 2.3. Meble biurowe mają być wykonane wg. następującego standardu wykonania: 2.3.1. wykonanie z płyty wiórowej, laminowanej melaminą, kolor bukowy 2.3.2. wymagana grubość płyt gotowego wyrobu: blaty biurek, blaty stołów, stolików, przegród - min. 25 mm, fronty szuflad, drzwi, drzwiczki, boki szaf, boki biurek, półki - 18 mm, plecy szaf - płyta pilśniowa, twarda ,lakierowana o grubości min. 5 mm albo płyta HDF o grubości min. 3 mm, 2.3.3. wykończenie krawędzi - obrzeża z płyt wykończone taśmą PCV klejoną na gorąco, wymagana grubość taśmy - dla blatów 2 mm, innych elementów - 1 mm, 2.3.4. półki w szafach aktowych - mocowane w odstępie ca 350 mm, podpórki (narożniki) metalowe zapewniające sztywność półek przy maksymalnym obciążeniu, 2.3.5. szuflady - mocowane na prowadnicach rolkowych, rodzaj zawiasów - zawiasy puszkowe samoczynnie domykające się, rodzaje zamków - zamki patentowe, uchwyty metalowe, kolor aluminium, łączenie elementów mebli - z użyciem złącz mimośrodowych i konfirmatowych, 2.3.6. drzwiczki - we wszystkich rodzajach szaf i szafek z zamkami, zasuwki u góry i u dołu drzwi, podstawa szaf i regałów - na stopkach regulowanych. 2.5. Część II - dostawę i montaż wyposażenia technologicznego zmywalni, kuchni, rozdzielni posiłków: 2.5.1. Pojemnik na odpadki - 1 szt. 2.5.2. Zmywarka uniwersalna - 1 szt., 2.5.3. Podstawa pod zmywarkę - 1 szt., 2.5.4. Szafa przelotowa na naczynia z 4 drzwiami suwanymi - 1 szt., 2.5.5. Regał na tace - 1 szt., 2.5.6. Zmiękczacz wody - 1 szt., 2.5.7. Stół z półką pełną - 2 szt., 2.5.8. Półka wisząca - 2 szt., 2.5.9. Szafka wisząca z drzwiami suwanymi - 1 szt., 2.5.10. Stół z półką pełną i blokiem 3 szuflad- 1 szt., 2.5.11. Stół ze zlewem 1 komorowym - 1 szt., 2.5.12. Stół chłodniczy, 2-drzwiowy - 1 szt., 2.5.13. Szafka wisząca z drzwiami suwanymi - 1 szt., 2.5.14. Szafa odzieżowa - 4 szt., 2.5.15. Półka wisząca - 1 szt., 2.5.16. Stół korpusowy z drzwiami skrzydłowymi - 1 szt., 2.5.17. Szafka wisząca z drzwiami suwanymi - 1 szt., 2.5.18. Regał na tace - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach