Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli i wyposażenia kompleksu żłobkowo – przedszkolnego w Rudniku nad Sanem

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37420 Rudnik, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 158 761 119
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40
    37420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 158 761 119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli i wyposażenia kompleksu żłobkowo – przedszkolnego w Rudniku nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia kompleksu żłobkowo – przedszkolnego w Rudniku nad Sanem. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzach asortymentowo – cenowych (Załącznik nr 6 i 7). 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych odpowiednimi przepisami. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę (dowóz we wskazane miejsce w ustalonym terminie, rozładunek, wniesienie oraz montaż) na własny koszt i ryzyko. Przedmiot zamówienia należy przygotować do natychmiastowego użytku. 5. Parametry wskazane w szczegółowym opisie zawartym w formularzach asortymentowo – cenowych, nazwy wyrobów i elementów lub ich opisy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem bądź firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu danego producenta/firmy, lecz wskazują wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy (parametry techniczne i jakościowe) nie gorsze, niż ten wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru z Załącznika nr 2; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru z Załącznika nr 3; 5) Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo – cenowe według wzoru z Załącznika nr 6 i 7 (wycenione muszą zostać wszystkie elementy), 6) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach