Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
- Data zamieszczenia: 2019-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
al. Zwycięstwa 20
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
REGON: 27625548200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli i wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Suchej 23 w Sosnowcu w ramach zadania „Adaptacja budynku przy ul. Suchej 23 w Sosnowcu na potrzeby żłobka”. Część 1. Dostawa i montaż mebli. Część 2. Dostawa i montaż wyposażenia kuchni. Część 3. Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń. Część 4. Dostawa i montaż zabawek, pomocy dydaktycznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Suchej 23 w Sosnowcu w ramach zadania „Adaptacja budynku przy ul. Suchej 23 w Sosnowcu na potrzeby żłobka” realizowanego w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2019. wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami załadunku, dostarczenia, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie) oraz gwarancją jakości na dostarczony towar. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Załącznikiem nr 1A Formularzem szczegółowej wyceny odpowiednim dla części na którą Wykonawca składa ofertę. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 2.2. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o których mowa w pkt 2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w ust. 4 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 dotyczące Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składane są w oryginale lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 10. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 11.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 12. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. W punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia pod nazwą:W punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia pod nazwą: WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI w rubryce: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zaznaczono: TAK, zaznaczenie dotyczy wyłącznie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli, wyposażenia do gabinetów lekarskich, pomieszczeń biurowych
Dodano: 2024-06-18 - „Wykonanie i dostawa mebli na potrzeby Poradni Dermatologicznej.”
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa mebli
Dodano: 2024-02-27 - „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.
Dodano: 2023-11-15 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa pierwszego wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej w ramach projektu Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląski
Dodano: 2023-10-18 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-09 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-06-14 - 14/2023 Dostawa wyposażenia dla zad. pn. „Przebudowa z rozbudową budynku szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu"
Dodano: 2023-05-10