Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli i urządzeń na potrzeby Domu Wczasów Dziecięcych w Przemkowie ul. Głogowska 37 do pomieszczenia kuchni, pralni i pomieszczenia socjalnego

Dom Wczasów Dziecięcych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, ul. Leśna Góra 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 8320613 , fax. 0-76 8320613
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Wczasów Dziecięcych
    ul. Leśna Góra 1 1
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 8320613, fax. 0-76 8320613
    REGON: 00019194500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli i urządzeń na potrzeby Domu Wczasów Dziecięcych w Przemkowie ul. Głogowska 37 do pomieszczenia kuchni, pralni i pomieszczenia socjalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i urządzeń na potrzeby Domu Wczasów Dziecięcych w Przemkowie ul. Głogowska 37 do pomieszczenia kuchni, pralni i pomieszczenia socjalnego. Szczegółowy wykaz dostawy przedstawiono w załączniku nr 1 do Rozdziału A SIWZ. Meble wykonane z atestowanej wysokogatunkowej stali nierdzewnej, kwasoodpornej, chromo-niklowej w gatunku PN 0H18N9 (AISI 304), konstrukcja stabilna ,spawana, meble nie mogą być skręcane. Stopki regulowane wykonane z wysokogatunkowego oraz odpornego na zarysowania i chemikalia tworzywa, łatwe do czyszczenia i utrzymania w czystości. Blaty posiadają zalety typowej płaskiej płyty do pracy o gładkiej powierzchni, łatwej w utrzymaniu czystości i odpornej na zniszczenia. Meble wyposażone w ochronny kołek uziemiający, który umożliwia przyłączenie przewodu wyrównującego gromadzące się ładunki elektryczne na powierzchniach roboczych Płyty robocze stołów wykonane z blachy o grubości 1,0 mm Płyty stołów ze zlewami wykonane z blachy o grubości 1,25-1,5 mm Korpusy szafek w stołach wykonane z blachy o grubości 0,8 mm Korpusy szafek wiszących wykonane z blachy o grubości 0,8 mm Komory basenów wykonane z blachy o grubości 1,25-1,5mm Półki w regałach i półki wiszące wykonane z blachy o grubości 1,0-1,25 mm Drzwi i szuflady wykonane z blachy o grubości 0,8 mm Stelaże stołów i szaf wykonane z rury kwadratowej o grubości 40x40 mm Stelaże wózków kelnerskich wykonane z rury okrągłej ? 25 mm Dostawca zobowiązany jest dostarczyć gotowe elementy i dokonać ich montażu na miejscu dostawy na swój koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na postawie żądanych w Rozdziale A i B SIWZ dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: a) formularz oferty; b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) upoważnienie do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zawierający usługi wykonania co najmniej 2 dostaw mebli i urządzeń do kuchni i pralni odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, w tym co najmniej jedna na kwotę min. 100 tys. brutto. g) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2) Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt c może przedłożyć równoważne dokumenty określone Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r. Nr 87 poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.polkowice.sisco.info , www.powiatpolkowicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach