Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8115470 , fax. 74 8115470
- Data zamieszczenia: 2019-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
ul. Wolności 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 8115470, fax. 74 8115470
REGON: 000288283 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli hotelowych oraz dostawa wyposażenia do Szpitala Uzdrowiskowego Jubilat w Lądku Zdroju. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli hotelowych oraz dostawa wyposażenia do Szpitala Uzdrowiskowego Jubilat w Lądku Zdroju w podziale na następujące części: Część 1 – dostawa i montaż mebli hotelowych; Cześć 2 – dostawa i montaż mebli do aneksu kuchennego oraz wyposażenia; Część 3 – dostawa i montaż mebli i luster łazienkowych. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Dostarczone i zamontowane meble i dostarczone wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wykonane ściśle według opisu technicznego i według specyfikacji asortymentowej zawartej w formularzach cenowych 1a,1b,1c oraz zał. nr 4 opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi wymagania minimalne. 2.2. Wykonawca zapewnia cały asortyment w danej części zamówienia. 2.3. W celu wykonania wyceny w sposób dokładny i niebudzący wątpliwości wykonawca może dokonać wizji lokalnej pomieszczeń. Kontakt w sprawie wizji lokalnej podany w rozdz. XIII SIWZ. 2.4. Meble z poszczególnych części muszą być spójne tworząc tzw. komplety. 2.5. Wykonawca przed podpisaniem umowy dokona wizji lokalnej i dokona własnych pomiarów. Następnie uzgodni z Zamawiającym: precyzyjne wymiary mebli, odcień materiałów tapicerskich i okleiny płyt meblowych oraz szklanych fartuchów i inne (z podaniem numerów symboli i producenta). Istotne ustalenia zostaną ujęte w formie notatki akceptowanej przez przedstawicieli obu stron i będą stanowić załącznik do umowy. 2.6. Wszystkie podane wymiary gabarytowe opisywanych elementów i mebli mogą posiadać +/- 2-3 cm tolerancję, jednak ułożenie mebli musi być zgodne z projektem aranżacji oraz zastrzeżeniem, że zmiana wymiaru nie pogorszy funkcjonalności mebla. Należy zwrócić uwagę, że część mebli stoi w przestrzeniach ograniczonych ścianami z boków (wnęki) i ich wymiar jest uzależniony od dostępnego miejsca. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3.2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Lądku zdroju przy ul. Wolności 4a. oraz zamontuje meble i wyposażenie w sposób umożliwiający ich eksploatację i użytkowanie. 3.3. Montaż mebli i wyposażenia ma polegać na wniesieniu, ustawieniu i wypoziomowaniu oraz uruchomieniu (płyta indukcyjna i lodówka podlotowa i inne) poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. Miejsce ustawienia mebli wskazuje zamawiający. Transport, rozładunek i montaż oferowanych mebli dokonuje na własny koszt wykonawca. 3.4. Wykonawca usuwa wszelkie powstałe w wyniku tych czynności, o których mowa powyżej, odpady i nieczystości, w tym również naprawia ewentualne szkody powstałe w wyniku transportu mebli. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego o gotowości dostawy i montażu mebli na co najmniej dwa dni robocze przed planowaną dostawą. Dostawa i montaż musi odbywać się wg harmonogramu: - 4 piętro - 3 piętro - 2 piętro - 1 piętro - parter. Przed podpisaniem umowy Wykonawca uzgodni szczegółowy harmonogram realizacji, który będzie załącznikiem do umowy zał. nr 3 do umowy. Na okoliczność każdej dostawy będzie sporządzony protokół odbiorczy. Po zakończeniu wszystkich dostaw i montażu strony podpiszą końcowy protokół odbiorczy. Przygotowanie protokołów częściowych jak i końcowego należy do obowiązku wykonawcy. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys. euro, a poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: dz. U. 2018r. poz. 1986 zwanej dalej Pzp). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100). • 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) dla części 1; • 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla części 2; • 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) dla części 3.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - wg zał. nr 2a do SIWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 1 do SIWZ, 2. Wypełnione i podpisane formularze cenowe – wg zał. nr 1a i/lub 1b i/lub 1c do SIWZ, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie – Wyposażenie Meble, w ramach zadania pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Maluch +”
Dodano: 2024-07-04 - SZP/242-018/2024 Dostawa mebli dla Politechniki Wrocławskiej - Zadania
Dodano: 2024-05-21 - Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie – Wyposażenie Meble, w ramach zadania pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Maluch +”
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa wyposażenia meblowego wraz z montażem i ustawieniem w wybranych pomieszczeniach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie, dostawa i montaż zabudowy meblowej według indywidualnego projektu Zamawiającego oraz gotowych mebli i wyposażenia dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Usług Społeczno - Zdrowotnych w Piekarach
Dodano: 2023-12-18 - Dostawa mebli wraz z montażem do Centrum Usług Społeczno - Zdrowotnych w Piekarach
Dodano: 2023-11-14 - SZP/242-342/2023 Dostawa mebli dla Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa mebli na potrzeby Biura Wsparcia Osób Niepełnosprawnych Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Dodano: 2023-08-07