Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota ogłasza przetarg
- Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228 228 853 , fax. 228 231 219
- Data zamieszczenia: 2020-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
ul. Szczęśliwicka 36
02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228 228 853, fax. 228 231 219
REGON: 10202670000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli do Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 – z podziałem na dwie części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli do Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 – z podziałem na 2 części - wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym, który zawiera wstępne/szacunkowe wymiary – zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ a) Część 1 - Zabudowy pod wymiar obejmujące: szafki górne, szafki dolne, blaty, szkło oraz oświetlenie – zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2a do SIWZ. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą do Części I - próbki elementu korpusu czołowego szafek (Laminat AR+) oklejonego obrzeżem ABS lub PCV za pomocą kleju poliuretanowego. Próbka o wymiarach minimum 150mm x150 oklejone wszystkie krawędzie. W przypadku kiedy próbka Wykonawcy po nasiąknięciu wodą spuchnie, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp b) Część 2 - szafy z drzwiami płytowymi uchylnymi, biurka płycinowe prostokątne, kontenery mobilne - zgodnie z opisem stanowiącym zał. Nr 2b do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. (termin gwarancji – kryterium wyboru oferty) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Właściwe pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej przez notariusza. 1. Wypełniony Formularz ofertowy (zal. nr 1 do SIWZ) 2. Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-07-08 - Dostawa zestawu 432 stołków na potrzeby Centrum Nauki Kopernik w ramach realizacji inicjatywy SOWA.
Dodano: 2024-07-03 - "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
Dodano: 2024-06-14 - Zakup i sukcesywna dostawa foteli obrotowych - sprawa 3/ZP/2024
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa mebli biurowych, znak sprawy AEZ/S-005/2024
Dodano: 2024-06-05 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa i montaż mebli do obiektu hotelowo-gastronomicznego hotel „Olimpijski” w Ciechanowie
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa mebli biurowych, AEZ/S-209/2023
Dodano: 2024-04-02