Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-33/WZŻ/2018

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: (http://www.bip.wzz.wroc.pl)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-33/WZŻ/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.2. Znak postępowania: ZP-33/WZŻ/2018 2.3.Obiekty Wrocławskiego Zespołu Żłobków do których będzie odbywać się dostawa to: Żłobek nr 1 ul. Lwowska 1, Wrocław, Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynek administracyjny – ul. Fabryczna 15, Wrocław. 2.4.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.5.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagania ogólne dla przedmiotu zamówienia: 2.5.1.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia posiadający stosowne certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami uwzględniającymi wymagania ergonomii, bezpieczeństwa i zagwarantowania wyrobów dobrej jakości (PN-EN 1729-1:2007 I PN-EN 1729-2:2007). Meble przeznaczone dla dzieci muszą być dopuszczone do użytkowania dla dzieci do lat 3. Certyfikaty zgodności i odpowiednie atesty dopuszczenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. 2.5.2.Materiały użyte do produkcji mebli (tam gdzie jest to wymagane w odpowiednich pozycjach Formularza asortymentowo-cenowego) muszą posiadać: Klasyfikację Ogniową co najmniej B, s2, d0, Klasyfikację reakcji ogniowej zgodnie z normą DIN EN 13501-1. Dokumenty potwierdzające w/w klasyfikację ogniową Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. 2.5.3.Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełnia normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. 2.5.4.Farby i lakiery (wodno-akrylowe) użyte do pomalowania mebli muszą być bez użycia rozpuszczalników, środków chemicznych oraz metali ciężkich, a także tworzyw sztucznych. Muszą także spełniać normy bezpieczeństwa dla dzieci. 2.5.5.Meble drewniane nie mogą nosić śladów procesów gnilnych, zawilgocenia, ataku owadów. Drewno powinno być czyste. Wolne od porażenia biotycznego. 2.5.6. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie noszący śladów uszkodzeń czy użytkowania. 2.6. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie. Dane kontaktowe znajdują się w projekcie umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ (w §9 ust.1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach