Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 24 WE WROCŁAWIU PRZY UL. CZĘSTOCHOWSKIEJ 42 - wraz z możliwością składania ofert częściowych - 2 części

Szkoła Podstawowa Nr 24 ogłasza przetarg

  • Adres: 54-031 Wrocław, ul. Częstochowska 42
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3493716 , fax. 71 3494210
  • Data zamieszczenia: 2010-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 24
    ul. Częstochowska 42 42
    54-031 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3493716, fax. 71 3494210
    REGON: 00069335100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp24.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa - Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 24 WE WROCŁAWIU PRZY UL. CZĘSTOCHOWSKIEJ 42 - wraz z możliwością składania ofert częściowych - 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia dostawa mebli do nowego budynku Przedszkola Nr 24 we Wrocławiu prz ul. Częstochowskiej 42 we Wrocławiu. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do dostarczenia mebli do nowowybudowanego Przedszkola nr 24 we Wrocławiu przy ul. Częstochowskiej 42, dokonania ich rozładunku, wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez DyrektoraSszkoły Podstawowej Nr 24, montażu mebli na miejscu, ustawienia, wypoziomowania, usunięcia opakowań związanych z dostawą i montażem mebli a)Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, nieuzywane oraz wad (fizycznych i prawnych) b)Wykonawca oświadcza, iż posiada kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i będzie realizował umowę z należytą starannością. c)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu umowy. d)Wykonawca wykonuje przedmiot umowy siłami własnymi. e)Wykonawca zobowiązany jest załączyć przy dostawie mebli aktualne certyfikaty zgodności speł-niające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa PN-EN 1729-1:2007 oraz PN-EN 1729-2:2007; PN-F-06009:2001 lub atest higieniczny wyrobów takich jak meble do placówek oświatowych ( regały, stoliki, krzesełka, stoliki ). Atesty higieniczne na płyty meblowe, obrzeża PVC, kleje oraz atesty trudnopalności dla tapicerek, plastiku wg normy PN-88/B-02855; sklejka spełniająca wymogi normy PN-F-06106-21994; Atesty wytrzymałościowe dla krzeseł i foteli; Dostarczenia mebli przedszkolnych posiadających certyfikaty bezpieczeństwa w/g obowiązujących norm i norm bezpieczeństwa (PN-EN 1729-1:2007 Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne i PN-EN 1729-2:2007 Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody bada). Świadectwo wytrzymałości i odkształcalności według wymagań BN086-7140-12/30, PN-F-06009:2001 oraz atest higieniczny wyrobów takich jak meble do placówek oświatowych ( regały, stoliki, krzesełka, stoliki ). f)Dostawa obejmuje transport mebli na miejsce, według wskazania Zamawiającego tj. Przedszkola Nr 24 we Wrocławiu przy ul. Częstochowskiej 42 g)Montaż mebli na miejscu. h)Wniesienia i ustawienia mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. i)Pozostawienie mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu mebli. j)Pozostawienie umeblowanych pomieszczeń w należytm porządku oraz usunięcia opakowań związanych z dostawą i montażem mebli. k)Przekazanie mebli do placówki odbywa się protokolarnie. Wzór protokołu stanowi załacznik nr 3 wzór 8- załącznik do SIWZ. Wykonawca do faktury o płatność dołączy oryginał protokołu przyjęcia wszystkich mebli przeznaczonych dla placówki. l)Zaoferowane meble winny spełniać wszystkie wymienione w SIWZ i niniejszym załączniku warunki. Jeżeli w złożonej ofercie zaoferowane meble nie będą spełniały nawet jednego z wymienionych parametrów, oferta zostanie odrzucona. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje zakup, dostawę i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego mebli przedszkolnych oraz biurowych opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ (minimalne parametry techniczne, jakie muszą spełniać meble) oraz przedstawionych dodatkowo rysunkach i zdjęć mebli a) cześć nr 1 - meble przedszkolne b) cześć nr 2 - meble biurowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiającyy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp24.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach