Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli do Mediateki w Mońkach.

Gmina Mońki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-100 Mońki, ul. Słowackiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 162 587 , fax. 857 162 587
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mońki
    ul. Słowackiego
    19-100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. 857 162 587, fax. 857 162 587
    REGON: 50659102000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-monki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli do Mediateki w Mońkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli teatralnych i mebli biurowych do budynku Mediateki w Mońkach wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do siwz. 2. Wszystkie oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 i 2 do siwz. 4. Wykonawca musi dostarczyć meble własnym transportem i własnym staraniem dokonać ich montażu w budynku Mediateki w Mońkach. 5. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniach, w których będą montowane meble w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury. 6. Zamawiający wymaga minimalnego 2 letniego okresu gwarancji na dostarczone meble licząc od dnia dostawy. 7. W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wstępne (wzór zał. nr 4 do siwz) składa każdy z wykonawców do oferty, 2) dokumenty, o których mowa w rozdz. X SIWZ składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdz. VI ust. 1 pkt 3 SIWZ. 2. W przypadku, gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnieni warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w zał. nr 4 do siwz, 2) złożyć oświadczenie, ze w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postepowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postepowania – w zał. nr 4 do siwz, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zał. nr 7 do siwz, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -zgodnie ze wzorem zał. nr 6 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach