Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli do archiwum zakładowego Urzędu Gminy Jabłonna

Gmina Jabłonna ogłasza przetarg

  • Adres: 23-114 Jabłonna, Majątek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 610 577, , fax. 815 610 065
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna
    Majątek 22
    23-114 Jabłonna, woj. lubelskie
    tel. 815 610 577, , fax. 815 610 065
    REGON: 53516100000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli do archiwum zakładowego Urzędu Gminy Jabłonna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli wraz z montażem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń archiwum zakładowego znajdujących się w budynku Urzędu Gminy Jabłonna, Jabłonna-Majątek 26, 23-114 Jabłonna-Majątek 2. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu umowy. 3. Oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r.,Nr 148, poz. 973). 4. Meble muszą być dopuszczone do obrotu na rynku krajowym. 5. Użyte do produkcji mebli komponenty muszą posiadać atesty higieniczne lub inny równoważny dokument. 6. Meble muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm odnoszące się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania. 7. Wykonawca w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu: 1) wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na materiały użyte do produkcji, 2) wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na wyprodukowane meble (gotowy produkt). 8. Dostawa mebli będzie realizowana w terminach określonych w umowie. 9. Zamawiający dopuszcza zmiany wymiarów: wysokości, głębokości i szerokości od podanych minimalnych wartości na poziomie +/-2 %. 10. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy do przedstawienia próbek i rozwiązań materiałowych do akceptacji Zamawiającego. Wszystkie rozwiązania techniczne i materiałowe mogą być zastąpione, przy zachowaniu cech równoważności. 11. Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. 12. Kolorystyka płyty meblowej – do ustalenia z Zamawiającym. 13. Wykonawca ma obowiązek wykonać wizję lokalną przed przystąpieniem do składania ofert i załączyć do oferty projekt wraz z wizualizacją oferowanego rozwiązania, opartego na pomiarach z natury. 14. Oferent powinien do oferty załączyć rysunki bądź zdjęcia oferowanych produktów. 15. Oferent powinien przedstawić Zamawiającemu propozycje kolorów płyt meblowych do wyboru. Należy uwzględnić możliwość łączenia kolorów w meblach. 16. Meble powinny być zmontowane, ustawione wg wskazówek Zamawiającego. 1. Regały do archiwum zakładowego - Zabudowa regałami archiwalnymi Regały w pomieszczeniu archiwalnym w całości wykonane z płyty melaminowanej w klasie higieny E1, grubości 18mm. Plecy wykonane z płyty HDF. Kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym. Wymiary dopasować do wymiarów pomieszczenia. Wysokość półek dostosowana do wysokości teczek i segregatorów przekazywanych do archiwum zakładowego. Szacunkowy wymiar regału 80/40/260 do zweryfikowania na wizji lokalnej. 48 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.15, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach