Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
  • Data zamieszczenia: 2020-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Aleja Niepodległości 162
    02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
    REGON: 15020000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej, SIWZ: 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: ZADANIE I – dostawa i montaż tapczanów dla Domów Studenta nr 1 „ Sabinki” i nr 3 „Grosik” ZADANIE II – wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i kuchennych do Dziekanatu Studiów Magisterskich, Centrum Nauki Języków Obcych, pomieszczeń 321 D i 321 E w budynku „G”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ: ZADANIE I - Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia; - Załącznik nr 2 – wzór umowy dla zadania I; ZADANIE II - Załącznik nr 3 – ogólne wytyczne dotyczące montażu; - Załącznik nr 4 – specyfikacja techniczna mebli – stoły i biurka; - Załącznik nr 5 – specyfikacja techniczna mebli – dostawki; - Załącznik nr 6 – specyfikacja techniczna mebli – szafy i regały; - Załącznik nr 7 – specyfikacja techniczna mebli – kontenerki biurowe; - Załącznik nr 8 – specyfikacja techniczna mebli – elementy uzupełniające; - Załącznik nr 9 – specyfikacja techniczna mebli – zabudowa kuchenna; - Załącznik nr 10 – specyfikacja techniczna mebli – zabudowy meblowe recepcji; - Załącznik nr 11 – wyposażenie meblowe – aranżacje pomieszczeń, rysunki mebli; - Załącznik nr 12 – wzór umowy dla zadania II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) ZADANIE I  1 800 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych) 2) ZADANIE II  3 500 zł (słownie : trzy tysiące pięćset złotych) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO S.A. VIII O/Warszawa nr 91 1240 1040 1111 0010 7123 0484 4. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium – „Dostawa i montaż mebli dla Szkoły Głównej Handlowej Zadanie ……. ADZP.25.32.2020”. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310) należy złożyć w formie oryginału w Budynku Głównym SGH pok. nr 045 do upływu terminu składania ofert. 6. Z treści dokumentu wadium wnoszonego w formie, o której mowa w ust. 5 powinny wynikać: a) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, b) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 7. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a ustawy. 10. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający będzie żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem w ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyrazili zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach