Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Szujskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 621 56 83 , fax. 14 688 91 22
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Szujskiego 66
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 621 56 83, fax. 14 688 91 22
REGON: 85166539600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/pcprodzinie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli dla Powiatowego Centrum Pomocy w Rodzinie w Tarnowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla nowo tworzonego Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Wojniczu w związku z realizacją projektu pn: „Utworzenie Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej na terenie Powiatu Tarnowskiego z siedzibą w Wojniczu” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli dla części mieszkalnej i interwencyjnej Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Wojniczu wraz z ich montażem w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego przy czym: 1) Dostarczone meble winny być fabrycznie nowe, wolne od wad, pełnowartościowe w pierwszym gatunku i nie noszące znamion użytkowania 2) Zamówienie obejmuje również transport mebli (na koszt i ryzyko) Wykonawcy. 3) W przypadku gdy dostarczone meble lub jego elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, montażu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostawy do odbioru końcowego . 4) Wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt, Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania miejsca dostawy i montażu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do utylizacji zgodnie ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. po z. 797 z p.zm) . 5) Zniszczenia/uszkodzenia w budynku OIK powstałe podczas dostawy i montażu mebli z winy Wykonawcy winny być usuwane przez Wykonawcę na jego koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo - jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub odpowiednio innego dokumentu. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07). 2) Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 poz 346 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów - według wzoru jak w załączniku nr 6 do SIWZ - jeśli dotyczy 4) Informację w sprawie oferty równoważnej - według wzoru jak w załączniku nr 7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 57 ul. Meiera 16c w Krakowie
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa mebli biurowych do pokoi pracowników Katedry Inżynierii Chemicznej i Procesowej
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa mebli wraz z ich montażem w Filii nr 30 ul. Dziewiarzy 7 w Krakowie.
Dodano: 2023-10-02 - Zakup i dostawa wyposażenia w ramach inwestycji pn: „Budowa budynku biurowo - konferencyjnego, siedziby Nadleśnictwa Olkusz wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz układem komunikacyjnym”
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa mebli na rzecz Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Nowym Sączu
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa mebli do Działu Zarządzania Nieruchomościami
Dodano: 2023-04-17 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Filii bibliotecznej nr 52 przy os. Na Stoku 1 w Krakowie
Dodano: 2023-01-13 - Dostawa mebli na potrzeby Miejskiego Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Krakowie.
Dodano: 2022-12-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Tarnowie, ul. Kościuszki 32 – Część I, oraz dla Inspektoratu ZUS w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 48 – Część II
Dodano: 2022-09-29