Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli dla Oddziału Pulmonologii, Stacji Dializ, Nefrologii, Oddziału Zakaźnego oraz Apteki przy Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6489742 , fax. 074 6489746
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
    ul. Sokołowskiego 4 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6489742, fax. 074 6489746
    REGON: 89004744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli dla Oddziału Pulmonologii, Stacji Dializ, Nefrologii, Oddziału Zakaźnego oraz Apteki przy Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku który przedstawia wszystkie dane charakteryzujące przedmiot zamówienia. W przypadkach gdzie specyfikacja techniczna opiera się na materiałach konkretnego producenta dopuszcza się zastosowanie wyrobów innego producenta pod warunkiem zachowania kolorystyki oraz parametrów technicznych określonych w specyfikacji. Przed przystąpieniem do wykonywania zadania Wykonawca ma obowiązek sprawdzenia wymiarów zamawianych mebli pod kątem ich ewentualnej korekty celem ich dopasowania do już wyremontowanych pomieszczeń. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą próbek płyt oraz oklein z jakich Wykonawca planuje wykonać przedmiot zadania( 2 kolory płyt plus płyta wilgocioodporna plus blat HPL ). Ze względu na istniejące meble kolorystyka mebli jest określona , jako kolory bazowe należy przyjąć - U 1301 wanilia PE, - korpusy i fronty, - D 9611 Terra łosoś PE, - fronty - D 4829 piasek jasny SM - blaty Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kolorystyki przed rozpoczęciem realizacji. Uwaga: 1 Blaty stołów i blaty wszystkich mebli mają być wykonane z płyty postforming , laminat HPL HPL o podwyższonej wytrzymałości i odporności , gładki bez struktury o grubości minimum 28 mm z zaobleniem i wykończone obrzeżem ABS 2mm. 2. Wszystkie płyty mają być wykończone na całym swoim obwodzie obrzeżem ABS 1mm. 3. Wykonawca w swojej ofercie musi uwzględnić także dostawę oraz montaż osprzętu, który podlega zabudowie w meblach typu, umywalka, bateria lekarska, syfon umywalkowy, zlewozmywak, z baterią oraz syfonem, lodówka i inny osprzęt który wykazany został w specyfikacji. Ogólna charakterystyka materiałów i opis wykonania jaki ma być zastosowany we wszystkich meblach 1. We wszystkich meblach zastosować stopki metalowe h = 100; 30/30mm z możliwością regulacji poziomu - kolor aluminium.( wymiary szafek podane są bez nóżek ) 2. We wszystkich drzwiczkach szaf i szafek zastosować zawiasy samodomykowe ze spowalniaczami ,muszą być zamykane na zamki patentowe z kluczem w 100.000 kombinacji, w szafkach szufladowych zastosować zamki centralne. 3. W kontenerach szufladowych mobilnych zastosować rolki skrętne, zamki centralne oraz piórnik wysuwany osobno. 4. Zastosować uchwyty metalowe, dwupunktowe, kolor satyna, relingi, rozstaw otworów 128 mm 5. Wszystkie elementy szafek, biurek z płyty o gr. 18 mm ( półki, boki, wieńce ) oklejone dookoła obrzeżem ABS 1mm. drzwiczki muszą być oklejone ABS 2mm. 6. Szuflady wykonać na prowadnicach metalowych (typ Blum metabox z hamucami lub równoważne), w szufladach wysokich zastosować boczki wysokie. 7. W szafach na historie chorób zastosować przegrody ze sklejki o grubości max. 10 mm. 8.Wszędzie na styku blatów szafek i biurek ze ścianą zastosować listwę przyblatową aluminiową z uszczelką. 9. Kratki wentylacyjne w biurkach dostosowane do wielkości grzejników. 10. w meblach tapicerowanych zastosować materiał typu ekoskóra . Kanapa 3 osobowa musi być rozkładana. 11. Blaty biurek i kontenerów o grubości min. 25 mm, krawędzie oklejone ABS 2mm. 12. W dyżurkach, gabinetach zabiegowych, pokojach badań, salach obserwacji i dializ, kuchniach zastosować na korpusy płytę płyta wilgocioodporną Egger-Eurodekor P5/V100 lub zamiennik o identycznych parametrach odporności na działanie wilgoci, krawędzie oklejone obrzeżem ABS 1mm identycznych parametrach odporności na działanie wilgoci, krawędzie oklejone obrzeżem ABS 1mm, 13. Przed realizacją zamówienia należy uzgodnić zamówienie co do ilości półek, wysokości szuflad itp.. Uwaga! Meble wskazane przez Zamawiającego jako wykonane z płyt np. firmy Egger (dopuszczalne są firmy równoważne) muszą być wykonane z płyt odpornych na działanie wilgoci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: Pakiet nr 1- 6 000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100) Pakiet nr 2- 6 800,00zł (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych, 00/100) DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach