Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli dla CRiS

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3497277 , fax. 41 3497278
  • Data zamieszczenia: 2015-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3497277, fax. 41 3497278
    REGON: 00000140700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli dla CRiS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych, pełnowartościowych mebli do nowobudowanego obiektu pod nazwą Centrum Rehabilitacji i Sportu (CRiS) przy ul. Świętokrzyskiej w Kielcach, w tym między innymi 1.Biurko w ilości - 15 szt 2.Stół konferencyjny w ilości 1 - szt. 3.Stół do pracy w ilości - 5 szt. 4.Stolik w ilości - 2 szt. 5.Stolik dla wykładowcy w ilości - 1 szt. 6.Stół roboczy w ilości - 1 szt. 7. Ława w ilości - 1 szt. 8.Szafa ubraniowa w ilości - 6 szt. 9.Szafa na dokumenty w ilości - 13 szt. 10.Szafa aktowo-ubraniowa w ilości - 1 szt. 11.Szafa aktowo-ubraniowa (metalowa) w ilości - 1 szt. 12.Zestaw szaf na wymiar w ilości - 1 szt. 13.Szafa gospodarcza, metalowa w ilości - 1 szt. 14.Szafka pod biurko (kontener) w ilości - 24 szt. 15.Szafka niska zamykana w ilości - 6 szt. 16.Szafka średnia zamykana w ilości - 7 szt. 17.Szafka pod zlew w ilości - 2 szt. 18.Szafka na klucze zamykana w ilości - 1 szt. 19.Szafka pod ksero w ilości - 1 szt. 20.Szafa zamykana na torby ok. 20 schowków w ilości - 1 szt. 21.Komoda w ilości - 1 szt. 22.Przystawka do biurka w ilości - 1 szt. 23.Regał na buty narciarskie w ilości 1 szt. 24.Fotele w ilości - 4 szt. 25.Krzesło/fotel obrotowy w ilości - 24 szt. 26.Krzesło/fotel obrotowy w ilości - 1 szt. 27.Krzesło w ilości - 6 szt. 28.Krzesło z miękkim siedziskiem w ilości - 26 szt. 29.Krzesła z blatem w ilości - 30 szt. 30.Krzesło składane w ilości - 10 szt. 31.Krzesła łączone w ilości - 20 szt. 32.Siedziska dla zawodników - 30 szt. 33.Zestaw siedzisk na wymiar w ilości - 1 zestaw 34.Lada w ilości - 1 szt. 35.Blat mocowany do ściany 1 szt. 36.Zabudowa zlewu aneks w ilości - 2 szt. 37.Ramy aluminiowe w ilości - 30 szt. 38.Gabloty oszklone ekspozycyjne aluminiowe w ilości - 3 szt. 39.Gabloty oszklone informacyjne w ilości - 15 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Wszystkie dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 2.Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży, dostarczenia na własny koszt, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, oraz do montażu mebli. 3.W przypadku mebli na wymiar Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia do dokładnego pomiaru pomieszczeń w których będą montowane te meble. Szczególnie dotyczy to zabudowy kuchennej i lady w sekretariacie, zabudowy kuchennej i aktowej w Sali konferencyjnej, szafek pod zlew. 4.Kolory wybarwienia płyt dla mebli skrzyniowych oraz kolorystyka tkanin dla mebli tapicerowanych zostanie ustalona z wybranym do realizacji zamówienia Wykonawcą w ciągu 2 dni od podpisania umowy na podstawie wzorników o których mowa w pkt.5. 5.Zamawiający wymaga aby Wykonawca nie później niż na 1 dzień przed podpisaniem umowy przedstawił fizycznie,( nie drogą elektroniczną lub faxem): a)wzornik min. po 15 kolorów wybarwienia płyt z których będą wykonywane stoły, stoliki , biurka, ława, lada itd. oraz meble skrzyniowe : szafy, szafki, komody, zgodnie z parametrami wskazanymi w SIWZ i przewidzianymi w ofercie Wykonawcy ( próbki nie większe jak 15 x 15 cm) , b)wzornik min. 15 tkanin dla mebli tapicerowanych: foteli, krzeseł, siedzisk ( próbki nie mniejsze niż 20 x 20 cm), c)wzornik dekorów do szaf o dł. nie większej niż 15 cm. d)wzornik uchwytów w kolorze chrom do mebli gabinetowych o rozstawie 128 mm- min.5 rodzajów e)wzornik min 20 kolorów HPL Próbki zostaną zwrócone Wykonawcy na jego wniosek po zakończeniu realizacji zadania. 6.Zaleca się aby próbki były opisane w sposób umożliwiający identyfikację danego elementu meblowego np.blat stołu konferencyjnego; lada, plecy szafy ubraniowej tkanina dla krzeseł obrotowych,tkanina dla krzeseł z blatem itp. 7.Brak wzorników o których mowa w pkt.5 Zamawiający potraktuje, jako odstąpienie od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie i zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 ust.5 pkt 1). 8.Wszystkie oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r. , Nr 148, poz. 973) 9.Zamawiający wraz z dostawą będzie wymagał dołączenia do przedmiotu zamówienia atestów wytrzymałościowych dla pozycji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu: 1.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi min. 36 m-cy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu, o którym mowa w projekcie umowy, o ile zapisy w opisie przedmiotu zamówienia lub w ofercie Wykonawcy nie stanowią inaczej. 2.Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Wymagania dot. dostawy: Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy, rozładunku wraz z wniesieniem oraz montażu mebli zgodnie z zestawieniem rzeczowo ilościowym i jakościowym w miejsce wskazane przez uprawnionych w umowie przedstawicieli Zamawiającego, - dostawa odbywać się będzie w uzgodnionym przez Strony terminie, - dostawa odbywać się będzie transportem własnym i na koszt własny Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391211007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. WADIUM Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie : 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł , 00/100 Wadium należy wpłacić na konto: Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach: Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium - numer sprawy DP/2310/ 11 /15,Meble do CRiS . Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach