Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
- Data zamieszczenia: 2017-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44101 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
REGON: 28836600028 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział Gliwice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział Gliwice, Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 odrębnych zadań, w tym: zadanie nr 1 Wyposażenie medyczne zadanie nr 2 Meble medyczne - szafki mobilne, fotele zadanie nr 3 Meble medyczne -podesty chirurgiczne zadanie nr 4 Meble medyczne - stół laboratoryjne zadanie nr 5 Meble medyczne - stoliki do instrumentów zadanie nr 6 Meble medyczne - fotel do cytostatyków zadanie nr 7 Meble medyczne - stół antywibracyjny zadanie nr 8 Meble medyczne - stół zabiegowy zadanie nr 9 Meble medyczne - fotel do pobierania krwi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: oryginalnych dokumentów producenta potwierdzających spełnienie wymogów Zamawiającego dla wszystkich pozycji asortymentowych, deklaracji zgodności lub certyfikatu CE (potwierdzających oznakowanie CE), dokumentów wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania – załączniki nr 2.1-2.9 do SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia takich jak: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne. Zamawiający, na podstawie art. 147 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda od Wykonawcy którego oferta została uznana za ofertę najkorzystniejszą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto oferty 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu w tym sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Ergonomia – zdrowie i siła na co dzień! – etap III” dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2024-05-04 - Dostawa sprzętu w tym sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Ergonomia – zdrowie i siła na co dzień! – etap III” dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawę wyposażenia specjalistycznego medycznego w ramach projektu „DIALOG” etap I
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa sprzętu w ramach 8 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II.
Dodano: 2023-10-21 - Dostawa sprzętu w ramach 10 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
Dodano: 2023-09-26 - Dostawa sprzętu w ramach 10 części realizowane w ramach projektu pn. „Razem dla zdrowia – etap II”.
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa mebli medycznych
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa mebli oraz mebli medycznych
Dodano: 2023-04-28 - Zakup łóżek intensywnego nadzoru oraz wózków transportowo-zabiegowych
Dodano: 2022-09-19 - Dostawa mebli medycznych - wózki
Dodano: 2022-08-16