Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu kluczowego pn.-Biodegradowalne wyroby włókniste - do Katedry Fizyki Włókna i Metrologii Włókienniczej Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów

Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 631 33 00 , fax. 042 631 33 01
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej
    ul. Żeromskiego 116 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 631 33 00, fax. 042 631 33 01
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.style.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu kluczowego pn.-Biodegradowalne wyroby włókniste - do Katedry Fizyki Włókna i Metrologii Włókienniczej Wydziału Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych w ramach projektu kluczowego do Katedry Fizyki Włókna i Metrologii Włókienniczej na Wydziale Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, adres: ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, tel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają potencjał finansowy: wykazanie się obrotami w roku 2008 (lub okresie działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2009), przekraczającymi 2 - krotną wartość oferty, 4.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Posiadają potencjał techniczny: posiadanie służb dozoru i eksploatacji oraz bazy sprzętowej umożliwiających realizację zamówienia oraz wypełnienie zobowiązań o świadczeniu gwarancji na warunkach minimum określonych w SIWZ lub na warunkach określonych w ofercie 6.Są producentem lub dystrybutorem, albo autoryzowanym przedstawicielem (partnerem handlowym) producenta lub dystrybutora, oferowanego sprzętu. 7.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.Posiadają doświadczenie zawodowe: zrealizowanie w okresie 28.02.2006-28,02.2009r. (potwierdzone listami referencyjnym (opiniami), lub okresie działalności, jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2008, przynajmniej trzech dostaw na zbliżonych warunkach i wartości. 9.Udzielą gwarancji na wymienione urządzenie na czas nie krótszy niż 24 miesiące. 10.Spełniają warunki techniczne zawarte w zestawieniu sprzętu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych parametrów skutkuje odrzuceniem oferty 11. Załączą do oferty próbki co najmniej 10 różnych kolorów frontów meblowych, spośród których Zamawiający wybierze kolorystykę mebli. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia / nie spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienie zgodnie z art.26 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1.ZAŁĄCZNIK 1 - Formularz oferty stanowiący Załącznik nr.1 2.ZAŁĄCZNIK 2 - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr.2 , formularz cenowy zawiera kolumnę - pt. specyfikacja techniczna, w której Wykonawca opisze każdy element przedmiotu zamówienia z użyciem nazw własnych, typu, symbolu i marki producenta - dokument ten stanowić będzie załącznik do umowy. Specyfikacja techniczna ma spełniać wymagania jakościowe i ilościowe zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne proponowanego sprzętu nie mogą być gorsze od wymaganych przez Zamawiającego. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zmówienia dla każdego elementu zamówienia 3.ZAŁĄCZNIK 3 - wypełnione i podpisane -Oświadczenie wykonawcy-, stanowiące Załącznik nr. 3 do niniejszej SIWZ 4.ZAŁĄCZNIK 4 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.ZAŁĄCZNIK 5 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.ZAŁĄCZNIK 6 - wykaz dostaw wykonanych w latach 28.02.2006-28,02.2009 r. o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem oferty wraz z charakterystyką i podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg wzoru wskazanego w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ; Wykonawca musi przedstawić minimum trzy referencje w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. 7.ZAŁĄCZNIK 7- listy referencyjne. 8. ZAŁĄCZNIK 8 - informację za rok 2008 (lub z okresu działalności jeśli została rozpoczęta po 1 stycznia 2009), określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). 9. ZAŁĄCZNIK 9 - potwierdzenie przyjęcia istotnych warunków umowy poprzez podpis na każdej ze stron zestawienia tych warunków, stanowiącego załącznik nr. 6 do niniejszej SIWZ. 10. ZAŁĄCZNIK 10 - Wypełniony formularz - Oświadczenie o przyjęciu warunków gwarancji i serwisu - stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 11.ZAŁĄCZNIK 11 - ATESTY:§Higieniczności E1§Higieniczności na płytę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w p.4 składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Potencjalni wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach