Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych w Oddziale Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie.

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5694230, 5694416, 5694263 , fax. 22 5694415
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Podleśna 61 61
    01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, fax. 22 5694415
    REGON: 00008050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych w Oddziale Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych w Oddziale Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie. 2.1.1. Warunki ogólne, jakie spełniać muszą oferowane produkty wraz z wyszczególnieniem niezbędnych próbek, które Wykonawca musi dostarczyć wraz z ofertą dla wykazania zgodności oferowanych produktów z SIWZ są następujące: 1. Płyty meblowe w kolorze COCOA lub równoważnym, chyba że opis szczegółowy inaczej stanowi. Każda zastosowana płyta meblowa powinna posiadać klasę higieniczności co najmniej E1. Gęstość płyt wiórowych nie może być mniejsza, niż 640 kg/m3. Laminowanie płyt meblowych powinno być zawsze obustronne. W każdym przypadku, gdy wymagane są obrzeża ABS, ich kolor musi być dobrany do koloru płyty. 2. Elementy metalowe biurek i stołów lakierowane proszkowo. Każdy element metalowy, co do którego w opisie szczegółowym postawiono wymóg lakierowania proszkowego, o ile nie wskazano inaczej w szczegółowym opisie, winien być pokryty lakierem w kolorze RAL 9007 lub równoważnym. 3. Tkaniny obiciowe. Zamawiający nie dopuszcza stosowania tkanin w innym wybarwieniu bez jego zgody. W opisie szczegółowym podano obowiązkowe parametry techniczne, jakie spełniać musi proponowany materiał oraz jego zalecany skład surowcowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki materiałów obiciowych dla siedzisk wskazanych w następujących pozycjach:- pozycja 29,30,31. Dla wszystkich tkanin tapicerskich Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie atesty i świadectwa zgodnie z zapisami w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (UWAGA: brak tkanin obiciowych skutkuje odrzuceniem oferty). 4. Wymiary. Dopuszcza się odstępstwo od wymiarów mebli podanych w treści Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie +/- 5%, z wyjątkiem mebli, co do których Zamawiający wymaga wykonania zabudowy na wymiar, zgodnie z obmiarem z natury. 5. Meble pokazowe. Wykonawca powinien wraz z ofertą dostarczyć meble pokazowe celem dokonania ich oceny i przyznania przez komisję przetargową odpowiedniej ilości punktów, które będą jednym ze składników oceny całej oferty - waga 35%. Meble pokazowe winny posiadać wymagane atesty (świadectwa, certyfikaty) w formie papierowej, przytwierdzone do mebla. Zamawiający wymaga od Wykonawców zademonstrowania wybranych pozycji oferowanego przedmiotu zamówienia (mebli pokazowych) podczas prezentacji. Jest to warunek bezwzględnie wymagany. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia siedzisk pokazowych w innym kolorze niż wymagany w Opisie Przedmiotu Zamówienia - pod warunkiem dostarczenia próbek tkanin obiciowych w wymaganych kolorach wskazanych w pkt 3 powyżej. Zamawiający żąda od wykonawców aby wraz z ofertą dostarczyli następujące meble pokazowe w celu przeprowadzenia demonstracji ich właściwości oznaczone w pozycji 2, 10, 28, 29 i 31 Załącznik 7 do SIWZ (UWAGA: brak mebli pokazowych skutkuje odrzuceniem oferty). Prezentacja mebli odbędzie się w ciągu 5 dni roboczych od dnia otwarcia ofert. Demonstracja mebli będzie się odbywać komisyjnie, przy udziale komisji przetargowej Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany o wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oraz godzinie przeprowadzenia prezentacji za pomocą poczty elektronicznej. Podczas demonstracji Wykonawca ma zademonstrować cechy mebli wskazane w pkt 8.1.2 b) SIWZ. Zamawiający sporządzi pisemny protokół dokumentujący przebieg demonstracji. Wykonawcy będą zobowiązani do zabrania asortymentu pokazowego na własny koszt, w przeciągu 5 dni roboczych od daty przeprowadzenia prezentacji. Wykonawca, którego oferta zostanie przez Zamawiającego oceniona jako najkorzystniejsza, może wykorzystać asortyment pokazowy jako część zamówienia. 6. Atesty, świadectwa, certyfikaty. Na potwierdzenie, że oferowane meble są zgodne z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca winien przedstawić odpowiednie dokumenty zgodnie z informacjami zawartymi w tabeli Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 7). Zamawiający wymaga, aby dołączone dokumenty potwierdzały określone parametry na poziomie równym lub wyższym niż określony w SIWZ. Dotyczy to wszystkich wymogów w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 7). Dokładna informacja o wymaganych atestach zawarta jest w tabeli Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia załącznik 7. Brak takiej informacji w niektórych pozycjach oznacza, że Zamawiający nie wymaga atestu dla tej pozycji. Atesty, świadectwa, certyfikaty należy również dołączyć do mebli pokazowych. 2.1.2. Warunki szczegółowe zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składający się z załącznika nr 7 - część meblowa oraz załącznika nr 8 - część elektryczna. 2.1.3. Montaż przedmiotu umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Krakowie, przy ul. Piotra Borowego 14. 2.1.4. Wykonawca zapewnia gwarancję na okres nie krótszy niż 24 miesięcy od daty ostatecznego odbioru przedmiotu umowy. 2.1.5. W przypadku zgłoszenia usterek Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do usuwania wad w terminie do 2 dni kalendarzowych od zgłoszenia wad i usterek i skutecznego usunięcia wad i usterek w terminie do 14 dni kalendarzowych od ich zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), w terminie do dnia 15 maja 2015 roku do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy - jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, właściwa kwota winna zostać przelana na rachunek Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK, nr rachunku 18 1090 1056 0000 0001 2951 4897. O zachowaniu terminu wniesienia wadium świadczy data wpływu wadium na wskazany rachunek Zamawiającego. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, należy wraz z ofertą złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W tym przypadku właściwego dokumentu nie należy łączyć w sposób trwały z ofertą (np. złożyć w oddzielnej kopercie), gdyż Zamawiający jest zobowiązany w odpowiednim terminie do zwrotu oryginału tego dokumentu. Jeżeli dokument potwierdzający wniesienie wadium będzie sporządzony w innym języku niż język polski, Wykonawca złoży tłumaczenie tego dokumentu na język polski potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Jeżeli wykonawca ma zamiar wnieść wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja taka dla swej ważności winna zawierać: - wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji ubezpieczyciela/banku), - wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić Zamawiającemu, - określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje - z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany, - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty kwoty wadium na żądanie Zamawiającego, - wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art.24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust.4 ustawy. Zwrot, zatrzymanie wadium następuje na podstawie art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość oferowanych mebli
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach