Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli i urządzeń AGD do pokoi socjalnych

Sąd Apelacyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8580200 , fax. 017 8580205
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
    Al. J. Piłsudskiego 28 28
    35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8580200, fax. 017 8580205
    REGON: 00513930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli i urządzeń AGD do pokoi socjalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet Nr 1. Dostawa i montaż mebli do pokoi socjalnych wraz z zabudową AGD- Załącznik Nr 3.1 do SIWZ, Pakiet Nr 2. Dostawa mebli biurowych- Załącznik Nr 3.2 do SIWZ, Pakiet Nr 3. Dostawa foteli - Załącznik Nr 3.3 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych, mebli do pomieszczeń socjalnych wraz ze sprzętem AGD do zabudowy oraz siedzisk, w ilościach określonych w Załączniku Nr 3(odpowiednio 3.1-3.3) do SIWZ, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ, w tym w Załączniku Nr 3 (odpowiednio 3.1-3.3) do SIWZ. Miejscem dostawy i montażu mebli oraz pozostałego asortymentu jest siedziba Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie przy Al. J. Piłsudskiego 28, 35 - 001 Rzeszów. Dostawy wraz z montażem odbywać się będą zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie max. 5 tygodni od daty złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania w terminie obowiązywania umowy, o którym mowa w Rozdziale 9 nin. SIWZ. Zamawiający przewiduje: - w zakresie Pakietu Nr 1 - max. 3 dostawy, - w zakresie Pakietu Nr 2 - max. 3 dostawy, - w zakresie Pakietu Nr 3- 1 dostawę. Powyższe podyktowane jest ograniczeniami Zamawiającego wynikającymi z trwającymi robotami budowlanymi w planowanych do wyposażenia pomieszczeniach. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, montaż w docelowych pomieszczeniach Zamawiającego, ustawienia, wypoziomowania mebli itp. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się udzielić instruktażu dotyczącego użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Realizacja umowy nastąpi staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia, które mogą wystąpić podczas poszczególnych etapów realizacji umowy. Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty, np. instrukcje użytkowania (jeśli dotyczy) oraz karty gwarancyjne. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble wraz z wyposażeniem AGD posiadały min. 24 miesięczną gwarancję. 10. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble oraz wyposażenie AGD były fabrycznie nowe i kompletne, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi oraz cechowały się wysoką jakością wykonania. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble pochodziły z seryjnej produkcji. Wszystkie oferowane rozwiązania mebli powinny zapewniać łatwy demontaż i ponowny montaż, umożliwiający zmianę lokalizacji wyposażenia na terenie obiektów zarządzanych przez Zamawiającego. Oferowane meble mają być rozwiązaniami systemowymi, umożliwiającymi domówienia i wspólne zestawienie w przyszłości. Meble do pomieszczeń socjalnych winny być wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 3.1 do SIWZ oraz przedstawionymi przez Zamawiającego projektami, stanowiącymi Załączniki odpowiednio Nr 3.1.1. i 3.1.2 do SIWZ. Poszczególne rodzaje mebli muszą być wykonane odpowiednio z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, tkaniny tapicerskie, okucia i inne) t.j. posiadających znak CE, albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz być zgodne z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli w zakresie trudnozapalności i nie wydzielania toksycznych produktów rozkładu i spalania materiałów, wytrzymałości i stabilności konstrukcji mebli, wymaganej odporności na ścieranie materiałów tapicerskich, wymaganej higieniczności materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, muszą być zgodne z wymogami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości oraz innymi wskazanymi w SIWZ lub załącznikach do niej. Blaty (materiały użyte do produkcji blatów) oraz obrzeża do blatów w meblach do pomieszczeń socjalnych winny posiadać atesty higieniczne, potwierdzające klasę higieny E1, Blaty (materiały użyte do produkcji blatów) muszą posiadać klasyfikację ogniową. Meble biurowe oraz fotele muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy - Załączniku Nr 4 do SIWZ. Uwaga: - We wszystkich miejscach SIWZ wraz z załącznikami, w których użyto znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych zapewniających co najmniej takie same parametry techniczne i użytkowe lub je przewyższające. - W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, np. katalogi, karty techniczne, certyfikaty, świadectwa itp. Na podstawie w/w dokumentów Zamawiający dokona sprawdzenia zaoferowanego rozwiązania równoważnego. - Jeżeli Zamawiający w toku badania ofert stwierdzi, że zaoferowany przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań równoważności, oferta zostanie uznana za niespełniającą wymogów SIWZ i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. - Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do weryfikacji rzeczywistych pomiarów pomieszczeń i dopasowania zaoferowanych mebli oraz sprzętów (jeśli dotyczy) - Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W tym celu należy skontaktować się z osobami odpowiedzialnymi merytorycznie, wymienionymi w Rozdziale 14 SIWZ w celu ustalenia terminu. - Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli np. przedstawienia palety kolorystycznej i dookreślenia kolorystyki. Zestawienie parametrów w tym technicznych i funkcjonalnych wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz zestawieniem asortymentowo-ilościowym dla poszczególnych pakietów przedstawia Załącznik Nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.3) do Specyfikacji, będący jednocześnie Formularzem cenowym oraz Załączniki 3.1.1, 3.1.2 i 3.2.1 do SIWZ. Na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W ramach wyjaśnień, celem potwierdzenia parametrów oferowanego asortymentu Zamawiający może żądać przeprowadzenia prezentacji oferowanego asortymentu w wyznaczonym przez siebie miejscu i terminie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), w tym: - w zakresie Pakietu Nr 1 - 1 000,00 PLN, - w zakresie Pakietu Nr 2 - 3 000,00 PLN, - w zakresie Pakietu Nr 3 - 1 000,00 PLN 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 19 1130 1105 0005 2160 5790 0001 z dopiskiem WADIUM - przetarg nieograniczony na dostawę i montaż mebli biurowych oraz mebli i urządzeń AGD do pokoi socjalnych, Nr F-271-42/15. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres obowiązywania gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach