Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE

Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-551 Szczecin, pl. Żołnierza Polskiego 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4603577 , fax. 091 4603578
  • Data zamieszczenia: 2012-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
    pl. Żołnierza Polskiego 16 16
    70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4603577, fax. 091 4603578
    REGON: 32049277400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin-pz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych - o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości. Wraz z ofertą wykonawca dostarczy oświadczenie o zaoferowaniu mebli posiadających odpowiednie atesty, certyfikaty i aprobaty na materiały użyte do ich wykonania. Stosowne certyfikaty, atesty i oświadczenia wykonawca dostarczy zamawiającemu po podpisaniu umowy, a przed dostarczeniem mebli. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (wskazać zakres czynności, jakie ma wykonać podwykonawca), której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym].Zamawiający określa termin wykonania przedmiotu zamówienia na dzień 17 września 2012 r. Termin montażu mebli w wyznaczonych pomieszczeniach zostanie szczegółowo uzgodniony pomiędzy zamawiającym i wykonawcą oraz zostanie potwierdzony pisemnie, faksem lub e-mailem. Termin montażu mebli uzależniony jest od daty oddania do użytku budynku Sądu położonego w Policach przy ul. Korczaka 13/15. Na dzień dzisiejszy jest to dzień 17 września 2012 r. Wykonawca dostarczy i zmontuje przedmiot zamówienia w terminie 5 dni od otrzymania potwierdzenia terminu montażu pisemnie, faksem lub e-mailem.Po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zorganizuje spotkanie, na którym zostaną ustalone wszystkie szczegóły organizacyjne związane z dostawą i montażem przedmiotu zamówienia oraz Wykonawca zostanie zapoznany z planem rozmieszczenia mebli w poszczególnych pomieszczeniach sądu. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli następującej gwarancji:Krzesła i fotele-60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, Pozostały asortyment -36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania warunków bezpłatnego serwisu gwarancyjnego: termin usunięcia wad przedmiotu umowy, w siedzibie Zamawiającego - w ciągu 5 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego, jeżeli w okresie gwarancyjnym będą więcej niż 3 naprawy wtedy Wykonawca wymieni wadliwy wyrób (mebel) lub jego element na nowy pozbawiony wad, pasujący do reszty wyposażenia, okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw,okres gwarancji biegnie na nowo dla elementu wymienionego,wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego - koszt transportu będzie ponosił Wykonawca (Zamawiający nie może ponosić dodatkowych kosztów w związku z naprawami wadliwego wyrobu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin-pz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach