Uniwersytet Kazimierza Wielkiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-064 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 30
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3419100 , fax. 052 3608206
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
ul. Chodkiewicza 30 30
85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3419100, fax. 052 3608206
REGON: 34005769500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych i szkolnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Dostawę i montaż mebli biurowych i szkolnych. 1.2 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ oraz harmonogramie prac. 1.3 Harmonogram prac: 1.Instytut Mechaniki Środowiska ul. Kopernika 1 w Bydgoszczy-termin wykonania mebli 29.12.2009r. 2. Instytut Mechaniki Środowiska - Dział Informatyzacji ul. Kopernika 1 w Bydgoszczy- termin wykonania mebli 29.12.2009r. 3. Niepubliczny Zespól Szkół Ogólnokształcących, ul Gałczyńskiego 23 w Bydgoszczy- termin wykonania mebli 29.12.2009r. 4.Administracja Centralna Dział Inwestycji i Remontów ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy- termin wykonania mebli 28.02.2010r 5. Biuro Funduszy Europejskich i Współpracy z Regionem, ul. Powstańców Wielkopolskich 2 w Bydgoszczy-termin wykonania mebli - 28.02.2010r. 6. Wydział Pedagogiki i Psychologii ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy-termin wykonania mebli-28.02.2010r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1. osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, 2. Wykonawcy występujący wspólnie, 3. Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w tym nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości za wyjątkiem przypadków opisanych w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2 Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz winni ustanowić pełnomocnika (lidera) i określić jego kompetencje . Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków wg formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia i dokumenty: 1. formularz oferty, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy, 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów do produkcji i remontu polowego sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa regałów przesuwnych oraz stacjonarnych na wyposażenie archiwum WKU w Łodzi ul. Źródłowa.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa sprzętu o konstrukcji drewnianej, metalowej, regałów bibliotecznych, sprzętu tapicerowanego oraz gablot na eksponaty
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla ZS nr 14 przy ul. Hallera 79 w Toruniu
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa narzędzi i materiałów do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa regałów przesuwnych oraz stacjonarnych na wyposażenie archiwum Klubu Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów do produkcji i remontu polowego sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa sprzętu o konstrukcji drewnianej, metalowej oraz krzeseł i foteli.
Dodano: 2015-12-29 - Dostawa sprzętu o konstrukcji drewnianej, metalowej oraz krzeseł i foteli
Dodano: 2015-10-29