Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych i krzeseł do Inspektoratu ZUS w Brzegu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 451 16 91 , fax. 77 451 16 91
  • Data zamieszczenia: 2013-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
    ul. Wrocławska 24 24
    45-701 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 451 16 91, fax. 77 451 16 91
    REGON: 00001775600252
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych i krzeseł do Inspektoratu ZUS w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 Dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Inspektoratu ZUS w Brzegu przy ulicy Starobrzeskiej 28c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do umowy - dla Zadania 1. Zadanie 2 Dostawa i montaż krzeseł do siedziby Inspektoratu ZUS w Brzegu przy ulicy Starobrzeskiej 28c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do umowy - dla Zadania 2 Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 października 2013 r. Wykonanie prac nastąpi w terminie 2 tygodni w miesiącu październiku 2013 r., licząc od dnia udostępnienia przez zamawiającego pomieszczeń - w tym terminie powinna nastąpić dostawa i montaż przedmiotu zamówienia oraz zakończyć się prace odbiorowe. UWAGA Dostawa i montaż mebli powinna być zrealizowana w dniach pracy zamawiającego w godzinach od 7.00 do 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach