Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych do wyposażenia nowego terminala lotniczego w Jasionce k.Rzeszowa

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 867 12 08 , fax. 017 867 19 66
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
    ul. Grunwaldzka 15 15
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 867 12 08, fax. 017 867 19 66
    REGON: 00051434800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych do wyposażenia nowego terminala lotniczego w Jasionce k.Rzeszowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do wyposażenia nowego terminala lotniczego w Jasionce k.Rzeszowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część B SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przykład spełniający - pod względem funkcjonalnym, gabarytowym i kolorystycznym - oczekiwania Zamawiającego. 4. Zamawiający uzna za spełnione wymogi części B SIWZ także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych, tj. o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione w SIWZ z tym, że wymiary zaoferowanych mebli muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Sposób wykonania konstrukcji mebli pozostawia się do opracowania przez Wykonawcę, muszą być jednak wykonane wg sprawdzonych rozwiązań. 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane obicia tapicerskie (tkaniny) dla wszystkich krzeseł oraz foteli biurowych posiadały atesty trudnopalności. 6. Zamawiający oczekuje trwałych, estetycznie wykonanych mebli o wysokich walorach użytkowych. 7. Zamawiający w części D SIWZ - formularz ofertowy w kolumnie 3 - określił ilość poszczególnych mebli biurowych. Służy ona do prawidłowej oceny ofert wg. kryterium cena 100%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach