Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8419406, 8419125 , fax. 59 8419406
- Data zamieszczenia: 2013-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku
Plac Zwycięstwa 8 8
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8419406, 8419125, fax. 59 8419406
REGON: 00001775600324 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń biurowych Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń biurowych Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8 o następujących wymiarach (h/s/g) i ilościach: 1) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x800x400, szt. 1, 2) Biurko L -1,60, o wym.: 750x1600x800, szt. 1, 3) Dostawka do biurka - szafka L/10 z poz. 2, o wym.: 750x1200x420, szt. 1, 4) Kontenerek pod biurko K/3, o wym.: 550x430x550, szt. 2, 5) Szafa ubraniowa z nadstawką S/90, o wym.: 2300x900x400, szt. 1, 6) Stół - ława S/100, o wym.: 750x1000x600, szt. 1, 7) Szafa biurowe S/80, o wym.: 1550x800x400, szt. 1, 8) Szafka socjalna L/100, o wym.: 800x1000x420, szt. 1, 9) Szafka socjalna L/80, o wym.: 940x800x420, szt. 1, 10) Biurko dwuszafkowe L/140, o wym.: 760x1300x700, szt. 1, 11) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x800x400, szt. 2, 12) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x900x400, szt. 1, 13) Szafa biurowa z nadstawką S/45, o wym.: 2300x450x400, szt. 1, 14) Szafa ubraniowa -S/80, o wym.: 2020x800x400, szt. 1, 15) Szafka socjalna L/110, o wym.: 950x1100x500, szt. 2, 16) Biurko dwuszafkowe L/150, o wym.: 750x1500x700, szt. 4, 17) Przystawka do biurek L/140, o wym.: 760x1400x300, szt. 1, 18) Przystawka do biurek L/140, o wym.: 760x1400x420, szt. 1, 19) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x800x400, szt. 4, 20) Szafa biurowa z nadstawką S/90, o wym.: 2300x900x400, szt. 1, 21) Szafa ubraniowa S/80, o wym.: 2200x800x400, szt. 1, 22) Szafka socjalna L/80, o wym.: 750x800x420, szt. 2, 23) Biurko dwuszafkowe L/130, o wym.: 750x1300x700, szt. 4, 24) Przystawka do biurek L/140, o wym.: 750x1400x300, szt. 1, 25) Przystawka na drukarkę L 110/0, o wym.: 750x1100x500, szt. 1, 26) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x800x400, szt. 1, 27) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2150x800x400, szt. 1, 28) Szafka socjalna L/80, o wym.: 750x800x380, szt. 1, 29) Biurko dwuszafkowe L/150, o wym.: 750x1500x600, szt. 2, 30) Przystawka do biurek L/120, o wym.: 750x1200x450, szt.1, 31) Przystawka do biurek L/120, o wym.: 600x1200x450, szt. 1, 32) Szafa biurowa z nadstawką S/80, o wym.: 2300x800x400, szt. 3, 33) Szafa ubraniowa z nadstawką S/60, o wym.: 2300x600x400, szt. 1, 34) Szafka socjalna L/160, o wym.: 760x1600x500, szt. 2, 35) Biurko dwuszafkowe L/130, o wym.: 750x1300x700, szt. 3, 36) Stolik pod komputer S/60, o wym.: 750x600x500, szt. 1, 37) Przystawka do biurka L/160, o wym.: 750x1600x500, szt. 1, 38) Szafa biurowa S/80, o wym.: 2200x800x400, szt. 2, 39) Szafka socjalna L/280, o wym.: 760x1200x450 suwanki, 760x600x450 - półki , Blat 2800x450, szt. 1, 40) Przystawka do biurek S/50, o wym.: 600x1250x250, szt. 1, 41) Regał półkowy S/50, o wym.: 1960x500x400, szt. 1, 42) Biurko z dostawką L/190/1350 - biurko podstawowe, o wym.: 750x1900x750, szt. 1, 43) Dostawka do biurka z poz.42, o wym.: 750x1350x75, szt. 1, 44) Kontenerki do biurka z poz. 42 K-4, o wym.: 550x430x550, szt. 1, 45) Kontenerki do biurka z poz. 42 D/1, o wym.: 550x360x550, szt. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz krzeseł. ZP/65/2016
Dodano: 2016-07-13 - ZP/40/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-05-18 - ZP/28/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i montaż wyposażenia - mebli biurowych w budynku Urzędu Gminy Wejherowo przy ul. Transportowej 1 w Wejherowie
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli biurowych, mebli różnych, mebli komputerowych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego
Dodano: 2016-04-12 - ZP/15/2016 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb Katedry Żywienia Klinicznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-03-21 - dostawa wraz z montażem mebli biurowych, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń Oddziału Celnego Basen V mieszczącego się przy ul. Indyjskiej 13 w Gdyni
Dodano: 2016-03-08 - Postępowanie na dostawę wraz z montażem mebli biurowych, które stanowić będą wyposażenie pomieszczeń Izby Celnej w Gdyni w terminalu pasażerskim T2 gdańskiego lotniska mieszczącego się przy ul. Słowackiego 200 oraz pomieszczeń Izby Celnej w budynku biurowym Koga w Gdańsku przy ul. Witolda Andruszkiewicza 5
Dodano: 2016-02-12 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do wnętrz kościoła NMP, Wieży Kleszej i Domku Dzwonnika, realizowane w ramach Projektu pn. Prace konserwatorskie i roboty budowlane w zespole kościoła NMP w Muzeum Zamkowym w Malborku, współfinansowanego z Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Znak sprawy: Zp 04/2016
Dodano: 2016-02-09 - sygn. akt 1/B/NA/2016 Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-01-20