Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2011-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na warunkach określonych w umowie - wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie, dostawę oraz montaż mebli w lokalizacjach Zamawiającego wskazanych w ust. 2. SIWZ zgodnie z jego wytycznymi. 2. Miejscem dostawy i montażu mebli określonych w Załączniku 1a - I Etap - będą niżej wymienione Departamenty z siedzibą: 1) ul. Słonimska 1 w Białymstoku a. Departament Prezydenta Miasta -BHP, b. Departament Architektury, c. Biuro Zarządzania Kadrami, d. Biuro Prawne, e. Biuro Funduszy Europejskich, f. Departament Strategii i Rozwoju, g. Departamentu Finansów Miasta, h. Departamentu Obsługi Urzędu 2) ul. Składowa 11 w Białymstoku a. Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich b. Departament Organizacji i Nadzoru -Archiwum 3) ul. Białówny 11 w Białymstoku - Departament Urbanistyki 4) ul. Warszawska 3 - Biuro Zarządzania Kryzysowego -MCZK, 5) ul. Świętojańska 22/1 - Departament Spraw Społecznych - CWOP, Natomiast miejscem dostawy i montażu mebli określonych w Załączniku nr 1b do SIWZ - II Etap- będzie Departament Obsługi Mieszkańców z siedzibą przy ul. Branickiego 3/5 w Białymstoku 3. Asortyment, ilości i wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a i Załącznik nr 1 b do SIWZ. Dotyczy załącznika 1b: Z zakresu zamówienia Zamawiający wykreśla 16 szt. szaf metalowych -oznaczonych symbolem 3g - wymienionych w Projekcie mebli biurowych oraz aranżacji pomieszczeń budynku Departamentu Obsługi Mieszkańców, Urzędu Miejskiego w Białymstoku, przy ul. Branickiego 3/5. W związku z powyższym zamiast wskazanej w projekcie ilości 39 szt. szaf metalowych nr 3g Zamawiający zamawia 23 szt. - zgodnie z załącznikiem 1b. Dokładne miejsce montażu szaf metalowych Zamawiający wskaże podczas realizacji zamówienia. 4. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, obowiązany jest wykazać, ze oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 5. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczeń, w których montowane będą meble i do dokonania szczegółowego obmiaru z natury. 6. Zamawiający zastrzega prawo do niewielkich korekt technicznych zamawianych mebli, które będą miały na celu dopasowanie wymiarów zamówionych mebli do wymiarów przeznaczonych pomieszczeń. Korekty te będą dotyczyć wyłącznie minimalnych zmian wymiarów i winny być uzgadniane pomiędzy stronami przed rozpoczęciem ich realizacji. 7. Dostawa mebli będzie realizowana w dwóch etapach: - dostawa i montaż mebli zgodnie z załącznikiem nr 1a - I Etap, - dostawa i montaż mebli zgodnie z załącznikiem nr 1b - II Etap.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 8.000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr: 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego ul. Słonimska 1, pok.21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach