Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych dla pracowników realizujących zadania z zakresu wdrażania priorytetów transportowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Ministerstwo Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6301649 , fax. 022 6301649
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Infrastruktury
    ul. Chałubińskiego 4/6 4/6
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6301649, fax. 022 6301649
    REGON: 00012464700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mi.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych dla pracowników realizujących zadania z zakresu wdrażania priorytetów transportowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż mebli biurowych dla pracowników realizujących zadania z zakresu wdrażania priorytetów transportowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - wartość zamówienia poniżej 133 tys. Euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy zamówienia, o wartości co najmniej 80 000,00 PLN netto każde, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań postawionych przez Zamawiającego 1.Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie wymagań postawionych przez Zamawiającego: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, umożliwiających ubieganie się Wykonawcy o udzielenie zamówienia - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 PLN; 5) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ); Wykaz powinien potwierdzić spełnienie warunku opisanego w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2 SIWZ. 6) Atest higieniczności E 1 płyty meblowej zgodnie z normą PN-EN 717-2:1999 lub równoważny; 7) Oświadczenie producenta płyty meblowej o odporności na ścieranie; 8) Atest higieniczności obrzeża ABS; 9) Atest higieniczności wydany przez PZH na użyte kleje, okucia meblowe, bejce, lakiery lub równoważny; 10) Protokół oceny ergonomicznej krzesła obrotowego z wynikiem pozytywnym wydany przez uprawniony podmiot np. instytut medycyny pracy im. prof. J. Nofera; 11) Atest higieniczności tapicerki wydany przez PZH lub równoważny lub certyfikat uprawniający do oznaczania znakiem - Przyjazny dla człowieka lub równoważny; 12) Atest trudnozapalności tapicerki EN 1021-1 oraz EN 1021-2 lub równoważny; 13) Atest odporności tapicerki na ścieranie min 50 000 cykli Martindale PN-EN-ISO 129947-2:2000/AC 2006 lub równoważny; 14) W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę meble odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, należy dołączyć do oferty opis techniczny oraz zdjęcia lub rysunki mebli stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mi.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach