Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Szujskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 621 56 83 , fax. 14 688 91 22
  • Data zamieszczenia: 2020-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Szujskiego 66
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 621 56 83, fax. 14 688 91 22
    REGON: 85166539600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprtarnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla nowej siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę mebli wraz z montażem dla nowej siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowie. 2) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii. 3) Zamówienie obejmuje transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy. 4) Wykonawca dostarczony towar, ustawi i zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5) Montaż, złożenie mebli, Wykonawca zobowiązany jest dokonać we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnie złożonych mebli. 6) W przypadku gdy dostarczone meble lub jego elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, montażu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru. 7) Wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt, Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. 8) Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego na jego koszt 9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający zastrzega, że na etapie realizacji zamówienia od Wykonawcy zostaną odebrane tylko i wyłącznie te meble, które w całości będą zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4. Zamawiający dopuszcza możliwość odstępstw od podanych wymiarów mebli opisanych w dokumentacji +/- 2 cm – nie dotyczy to podanych w opisie przedmiotu zamówienia wymiarów minimalnych i maksymalnych. 2. Wymogi dotyczące gwarancji dla przedmiotu zamówienia: Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji 24 miesiące, licząc od dnia odbioru końcowego zadania. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert. Warunki udzielonej gwarancji określą istotne postanowienia umowy. 3. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w dokumentacji projektowej opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne” tzn., iż proponowane materiały, urządzenia, będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego oraz będą posiadały wymagane atesty i spełniały wymagane normy. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Będą one oceniane przez Zamawiającego i będzie podstawą podjęcia przez zamawiającego decyzji akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nie równoważności”. 4. Obowiązek wynikający z art. 8a ustawy Pzp, dotyczący informacji RODO został opisany w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zał. Nr 1 do SIWZ 2. Wypełniona i podpisana Kalkulacja cenowa – zał. Nr 2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). Dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach