Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 87 01 539, , fax. 17 08 01 502
- Data zamieszczenia: 2017-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Suszyckich 9
36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
tel. 17 87 01 539, , fax. 17 08 01 502
REGON: 69167370300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podrb.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Boguchwale - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych oraz foteli i krzeseł na potrzeby Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Boguchwale. Na przedmiot zamówienia składa się: CZĘŚĆ I Dostawa mebli biurowych: Szafa aktowa zamykana dwudrzwiowa – 60 szt. Szafa aktowo – ubraniowa dwudrzwiowa – 30 szt. Regał aktowy otwarty – 32 szt. Regał aktowy otwarty ½ - 10 szt. Szafka socjalna – 60 szt. Biurko z szafkami – 62 szt. CZĘŚĆ II Dostawa foteli i krzeseł biurowych: Krzesło biurowe – 114 szt. Fotel obrotowy – 76 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia poszczególnych części i parametry asortymentu zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami graficznymi. Sposób wykonania konstrukcji mebli pozostawia się do opracowania przez Wykonawcę, muszą być jednak wykonane wg sprawdzonych rozwiązań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł – dla części I (trzy tysiące złotych 00/100), 3.000,00 zł – dla części II (trzy tysiące złotych 00/100), wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup tapczanów, krzeseł biurowych obrotowych, szafy z witryną i mobilnego stolika”
Dodano: 2023-03-07 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta w Stalowej Woli
Dodano: 2023-01-25 - Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-12-02 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-10-26 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-10-04 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-09-30 - Wykonanie, dostawa i montaż stanowiska pracy nauczyciela biblioteki na potrzeby PSP Nr 7 oraz PSP Nr 4 w Stalowej Woli
Dodano: 2022-09-14 - Dostawa mebli oraz systemu nagłośnieniowego do budynku Domu Kultury w Kamionce ,gmina Ostrów – zamówienie podzielone jest na dwie części
Dodano: 2021-02-17 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania część budynku Szkoły Podstawowej im. Benedykta Wierdaka w Głowience z przeznaczeniem na żłobek, budowa placu zabaw – Dostawa wyposażenia
Dodano: 2020-07-01 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania część budynku Szkoły Podstawowej im. Benedykta Wierdaka w Głowience z przeznaczeniem na żłobek, budowa placu zabaw – Dostawa wyposażenia
Dodano: 2020-05-26