Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Jachowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48242625271, , fax. +48242625660
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    Jachowicza 1
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. +48242625271, , fax. +48242625660
    REGON: 17756003880000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek trenowych. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, według wyboru Wykonawcy, na dowolne części zamówienia: Część nr 1: meble na Sale Obsługi Klientów, Część nr 2: meble do bazy noclegowej, Część nr 3: pozostałe meble biurowe. 3. Miejsce dostaw mebli: Oddział /ZUS w Płocku al. Piłsudskiego 2B/ al. Jachowicza 1 Inspektorat ZUS w Ciechanowie ul. Rzeczkowska 8 Inspektorat ZUS w Ostrołęce ul. Kuklińskiego 3 Inspektorat ZUS w Pułtusku ul. Daszyńskiego 4 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsce dostaw znajduje się w części II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu dla Części nr 3 – pozostałe meble biurowe w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100), 2. Dla części nr 1 i 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do upływu terminu do składania ofert Wykonawca składa: 1) wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy dla części zamówienia, na którą(e) Wykonawca składa ofertę (odpowiednio: Załącznik nr 2.1. do SIWZ – dla części nr 1; Załącznik nr 2.2. do SIWZ – dla części nr 2; Załącznik nr 2.3. do SIWZ – dla części nr 3), 3) w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju); W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach