Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-035 Katowice, ul. Plebiscytowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 6032200 , fax. 32 6032201
- Data zamieszczenia: 2019-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
ul. Plebiscytowa 19
40-035 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 6032200, fax. 32 6032201
REGON: 27180698300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Biur WFOŚiGW w Katowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli biurowych przeznaczonych na wyposażenie stanowisk pracy pracowników WFOŚiGW w Katowicach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wita Stwosza 2 lub w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż mebli. 3. Montaż będzie polegał w szczególności na: złożeniu/skręceniu mebli i elementów, na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia, a także na wycięciu w blatach biurek otworów na kable i zamontowaniu przepustów. 4. Rodzaj mebli oraz ilości przedstawiono w poniższym ujęciu tabelarycznym: Lp. Rodzaj zestawu Ilość 1. Biurko na stelażu metalowym 20 2. Kontener mobilny 3 szufladowy z piórnikiem 20 3. szafa aktowa zamykana 40 4. Szafa aktowa niska zamykana 20 5. Szafa ubraniowa 10 6. Fotel obrotowy 20 7. Stolik okrągły 9 8. Krzesło konferencyjne 19 5. Prawo opcji: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: Lp. Rodzaj zestawu Ilość 1. Biurko na stelażu metalowym 20 2. Kontener mobilny 3 szufladowy z piórnikiem 20 3. szafa aktowa zamykana 40 4. Szafa aktowa niska zamykana 20 5. Szafa ubraniowa 10 6. Fotel obrotowy 20 7. Stolik okrągły 9 8. Krzesło konferencyjne 19 6. Zamawiający może skorzystać z całości lub części zamówienia opcjonalnego bądź zrezygnować z realizacji prawa opcji. 7. Zamawiający będzie zobowiązany poinformować wykonawcę o skorzystaniu i zakresie lub zaniechaniu skorzystania z prawa opcji do 2 miesięcy od dnia podpisania Umowy. 8. W przypadku rezygnacji ze skorzystania z prawa opcji lub niewykorzystania go w całości, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. 9. Zamówienie opcjonalne będzie realizowane na takich samych zasadach i terminach jak zamówienie podstawowe. 10. Do dostawy mebli w ramach prawa opcji odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Umowy (załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji) dotyczące mebli, w szczególności postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia (§5), warunki oraz terminy dostarczenia i odbioru mebli (§4), gwarancji (§7), uprawnienia z tytułu rękojmi (§6) oraz kar umownych (§8) oraz odstąpienia od umowy (§9) i zmiany umowy (§10). 11. Wartość mebli w prawie opcji odpowiadać będzie zaoferowanym cenom jednostkowym za meble w zamówieniu podstawowym. 12. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Zamawiającemu mebli podanych w ofercie Wykonawcy (spełniających wymagania określone w Załączniku 5 – opis przedmiotu zamówienia); 13. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarto w Załączniku nr 5. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w postępowaniu. 17. Wykonawca udzieli na dostarczone artykuły gwarancji na min. 24 miesiące. 18. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach przywołanych w niniejszej Specyfikacji norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to, ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w pkt V.2 SIWZ. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wfosigw.katowicee.pl/bip) informacji, o których mówi art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), co inni wykonawcy wymienieni w tejże informacji. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie i dostawa mebli na potrzeby Poradni Dermatologicznej.”
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa mebli
Dodano: 2024-02-27 - „Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach”.
Dodano: 2023-11-15 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa pierwszego wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej w ramach projektu Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląski
Dodano: 2023-10-18 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-09 - „Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-06-14 - 14/2023 Dostawa wyposażenia dla zad. pn. „Przebudowa z rozbudową budynku szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu"
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa mebli na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
Dodano: 2023-01-17