Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Biur WFOŚiGW w Katowicach.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-035 Katowice, ul. Plebiscytowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6032200 , fax. 32 6032201
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
    ul. Plebiscytowa 19
    40-035 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6032200, fax. 32 6032201
    REGON: 27180698300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Biur WFOŚiGW w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli biurowych przeznaczonych na wyposażenie stanowisk pracy pracowników WFOŚiGW w Katowicach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wita Stwosza 2 lub w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż mebli. 3. Montaż będzie polegał w szczególności na: złożeniu/skręceniu mebli i elementów, na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia, a także na wycięciu w blatach biurek otworów na kable i zamontowaniu przepustów. 4. Rodzaj mebli oraz ilości przedstawiono w poniższym ujęciu tabelarycznym: Lp. Rodzaj zestawu Ilość 1. Biurko na stelażu metalowym 20 2. Kontener mobilny 3 szufladowy z piórnikiem 20 3. szafa aktowa zamykana 40 4. Szafa aktowa niska zamykana 20 5. Szafa ubraniowa 10 6. Fotel obrotowy 20 7. Stolik okrągły 9 8. Krzesło konferencyjne 19 5. Prawo opcji: Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: Lp. Rodzaj zestawu Ilość 1. Biurko na stelażu metalowym 20 2. Kontener mobilny 3 szufladowy z piórnikiem 20 3. szafa aktowa zamykana 40 4. Szafa aktowa niska zamykana 20 5. Szafa ubraniowa 10 6. Fotel obrotowy 20 7. Stolik okrągły 9 8. Krzesło konferencyjne 19 6. Zamawiający może skorzystać z całości lub części zamówienia opcjonalnego bądź zrezygnować z realizacji prawa opcji. 7. Zamawiający będzie zobowiązany poinformować wykonawcę o skorzystaniu i zakresie lub zaniechaniu skorzystania z prawa opcji do 2 miesięcy od dnia podpisania Umowy. 8. W przypadku rezygnacji ze skorzystania z prawa opcji lub niewykorzystania go w całości, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. 9. Zamówienie opcjonalne będzie realizowane na takich samych zasadach i terminach jak zamówienie podstawowe. 10. Do dostawy mebli w ramach prawa opcji odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Umowy (załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji) dotyczące mebli, w szczególności postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia (§5), warunki oraz terminy dostarczenia i odbioru mebli (§4), gwarancji (§7), uprawnienia z tytułu rękojmi (§6) oraz kar umownych (§8) oraz odstąpienia od umowy (§9) i zmiany umowy (§10). 11. Wartość mebli w prawie opcji odpowiadać będzie zaoferowanym cenom jednostkowym za meble w zamówieniu podstawowym. 12. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Zamawiającemu mebli podanych w ofercie Wykonawcy (spełniających wymagania określone w Załączniku 5 – opis przedmiotu zamówienia); 13. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarto w Załączniku nr 5. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w postępowaniu. 17. Wykonawca udzieli na dostarczone artykuły gwarancji na min. 24 miesiące. 18. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach przywołanych w niniejszej Specyfikacji norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to, ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w pkt V.2 SIWZ. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wfosigw.katowicee.pl/bip) informacji, o których mówi art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), co inni wykonawcy wymienieni w tejże informacji. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach