Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Jaśle

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31080 Kraków, ul. Pędzichów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 424 61 27, 4246500, , fax. 12 424 61 47, 6345719
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie
    ul. Pędzichów 27
    31080 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 424 61 27, 4246500, , fax. 12 424 61 47, 6345719
    REGON: 1775600395
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Jaśle, ul. Rynek 18B, 38-200 Jasło, Inspektoratu ZUS w Dębicy, ul. Piłsudskiego 15, 39-200 Dębica, oraz Inspektoratu ZUS w Krośnie, ul. Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z obowiązkami Wykonawcy oraz wymaganiami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także inne dane dotyczące przedmiotu zamówienia, niezbędne do sporządzenia oferty określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 500,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań - dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polegać będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej, ekonomicznej innych podmiotów (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie) - wg załącznika nr 8 do SIWZ 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. W celu potwierdzenia niezalegania z opłacaniem podatków Wykonawca winien złożyć zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. W celu potwierdzenia niezalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne Wykonawca winien złożyć zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający uzna, że Wykonawca, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, nie spełnia warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach