Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego ogłasza przetarg
- Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary 21a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 7438401, 7438501 , fax. 0-32 2519745
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
ul. Barbary 21a 21a
40-053 Katowice, woj. śląskie
tel. 0-32 7438401, 7438501, fax. 0-32 2519745 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzkgop.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek komunalny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w KZK GOP w pomieszczeniach biurowych wskazanych przez Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz i ilość wymaganych mebli zawiera Załącznik 4 do SIWZ (Formularz cenowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 22.000 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie przepisu art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełniający warunki zawarte w przepisie art. 22 ust. 1 Ustawy, a ponadto:
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością jednorazowej dostawy mebli biurowych za kwotę co najmniej 900 000 zł brutto (dziewięćset tysięcy złotych 00/100).
2. Ocenę spełnienia powyższych warunków Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt 7 SIWZ.
3. Ocenę potwierdzenia przez dostawcę spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w pkt 2.7 - 2.25 SIWZ, Zamawiający dokona na podstawie dołączonych do oferty próbek obić i oklein poszczególnych mebli. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Oświadczenie wynikające z przepisu art. 22 ust. 1 Ustawy (Załącznik nr 2 do SIWZ).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz co najmniej 1 dostawy mebli biurowych o wartości co najmniej 900 000 zł brutto oraz dokumenty potwierdzające, że w/w dostawa została wykonana należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kzkgop.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór wykonawcy mebli biurowych do pomieszczeń Straży Granicznej oraz Słuzby Celnej w Terminalu A
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa mebli biurowych nr DZP.381.50.2016.DW
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mebli
Dodano: 2016-05-10 - Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-04-29 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla budynku Sosnowiec ul. Żytnia 8
Dodano: 2016-04-20 - Zakup wraz z dostawą foteli biurowych (E/20/DE/2016)
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa mebli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, nr sprawy DO/DZ-381-1-97/15
Dodano: 2015-11-30 - X Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/103/JP
Dodano: 2015-11-25 - IX Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/100/MW
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa mebli na wyposażenie Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w Bytomiu
Dodano: 2015-11-10