Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych

Sąd Apelacyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8580200 , fax. 017 8580205
  • Data zamieszczenia: 2014-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
    Al. J. Piłsudskiego 28 28
    35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8580200, fax. 017 8580205
    REGON: 00513930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych w ilościach określonych w Załączniku Nr 6 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Miejscem dostawy mebli biurowych jest siedziba Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie przy Al. J. Piłsudskiego 28, 35 - 001 Rzeszów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, montaż w docelowych pomieszczeniach Zamawiającego, ustawienia, wypoziomowania mebli. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się udzielić instruktażu dotyczącego użytkowania dostarczonego przedmiotu umowy. 5. Dostawa nastąpi staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia, które mogą wystąpić podczas transportu. 6. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble pochodziły z seryjnej produkcji, były fabrycznie nowe i kompletne, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi oraz cechowały się wysoką jakością wykonania. Wszystkie oferowane rozwiązania mebli powinny zapewniać łatwy demontaż i ponowny montaż, umożliwiający zmianę lokalizacji wyposażenia na terenie obiektów zarządzanych przez Zamawiającego. Oferowane meble mają być rozwiązaniami systemowymi, umożliwiającymi domówienia i wspólne zestawienie w przyszłości. 7. Poszczególne rodzaje mebli muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, tkaniny tapicerskie, okucia i inne) t.j. posiadających znak CE, albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz być zgodne z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli w zakresie trudnozapalności i nie wydzielania toksycznych produktów rozkładu i spalania materiałów, wytrzymałości i stabilności konstrukcji mebli, wymaganej odporności na ścieranie materiałów tapicerskich, wymaganej higieniczności materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, innymi wskazanymi w SIWZ lub załącznikach do niej. 8.Wszystkie oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). 9. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy - Załączniku Nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 19 1130 1105 0005 2160 5790 0001 z dopiskiem WADIUM - przetarg nieograniczony na dostawę i montaż mebli biurowych, Nr F-271-62/14. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą, w osobnej kopercie. W treści dokumentu stanowiącego wadium w postaci niepieniężnej, należy zagwarantować jego ważność w okresie związania ofertą, a także uwzględnić okoliczności, w których gwarant/poręczyciel wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/ poręczyciela. 7. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji, albo bez zachowania formy określonej w pkt. 2, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem pkt. 4. Rozdziału 23. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zostanie zwrócone wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp., co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres obowiązywania gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach