Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych.

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 5694100/101 , fax. (022) 8345466, 5694325
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej
    ul. Podleśna 61 61
    01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 5694100/101, fax. (022) 8345466, 5694325
    REGON: 00008050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż mebli biurowych. Część nr 1 - Dostawa i montaż mebli biurowych. Część nr 2 - Dostawa i montaż krzeseł i foteli biurowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, zgodnie z warunkami (art.45 i art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Doświadczenie: Wykonawcy wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części 1 - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 80 000,00 PLN polegające na dostawie i montażu mebli, które to odpowiada swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. dla części 2 - 1 zamówienie o wartości brutto minimum 20 000,00 PLN polegające na dostawie i montażu mebli, które to odpowiada swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na dostawę i montaż dla części 1 i części 2 to wykaże, że zrealizował zamówienie o wartości brutto minimum 100 000,00 PLN, które to odpowiada swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy Pzp w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ, a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, f) części 1 - wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 1 zamówienie o wartości brutto minimum 80 000,00 PLN polegające na dostawie i montażu mebli odpowiadające swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania usługi oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje), (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), g) dla części 2 - wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 1 zamówienie o wartości brutto minimum 20 000,00 PLN polegające na dostawie i montażu mebli odpowiadające swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania usługi oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje), (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na dostawę i montaż dla części 1 i części 2 to dostarczy wykaz usług zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 1 zamówienie o wartości brutto 100 000,00 PLN polegające na dostawie i montażu mebli odpowiadające swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania usługi oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje), (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Oraz 1. Zatwierdzony wzór umowy (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, osobno dla części nr 1 i części nr 2 ). 2. Atesty higieniczne odnośnie klejów, użytych w procesie produkcyjnym lub kopie potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem; 3. Specyfikacja cenowa - wzór stanowi Załącznik nr 4 - dla części nr 1 i Załącznik nr 5 dla części nr 2. (Uwaga - wszystkie pozycje musza być wycenione) 4. Certyfikat bezpieczeństwa odnośnie pyt meblowych (klasa higienicznościE1) - lub kopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przekazał wraz z ofertą próbki płyt, z których będą wykonane zamawiane meble. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeśli płyta nie będzie spełniała wymagań technicznych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach