Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63100 Śrem, Plac Straży Pożarnej
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2220720, 61 8984962 , fax. 618 984 962
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie
    Plac Straży Pożarnej 1
    63100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2220720, 61 8984962, fax. 618 984 962
    REGON: 63127364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kppspsrem.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część A – meble kuchenne Część B – meble do szatni Część C – meble do biur i sypialni Część D – meble do sekretariatu Część E – sprzęt AGD 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaznajduje się w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść łącznie na wszystkie części wadium w wysokości 4.000,00 zł lub wadium dla poszczególnych części przed upływem terminu na składanie ofert . Wadium dla poszczególnych części wynosi: 1) Dla części A – meble kuchenne – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) 2) Dla części B – meble do szatni – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 3) Dla części C – meble do biur i sypialni – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 4) Dla części D – meble do sekretariatu -200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) 5) Dla części E – sprzęt AGD – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 4 do SIWZ – zobowiązanie winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolności technicznej lub zawodowej polega Wykonawca, zgodnie z odpowiednim aktem rejestracyjnym). 2.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym druk oferty - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach