Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
ul. Zamkowa 12 12
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 849500, fax. 033 8449510
REGON: 00054046900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mabli i krzeseł do Urzedu Gminy Oświęcim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż mebli i krzeseł do Urzędu Gminy Oświęcim do następujących pomieszczeń: 1) Ewidencja ludności 2) Archiwum 3) Podatki 4) Kasa UG Oświęcim 5) Korytarz 6) Zarządzanie kryzysowe 7) Sekretariat 8) Gabinet Skarbnika Gminy Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, projekt wizualizacji graficznej oraz szczegółowy opis każdego pomieszczenia osobno. Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do produkcji mebli, Oferent dokonał samodzielnie pomiaru wyposażanych pomieszczeń; Z uwagi na konieczność zapewnienia możliwości ciągłej pracy Urzędu, Zamawiający wymaga aby dostawy i montaż mebli przebiegały zgodnie z uzgodnionym harmonogramem robót. Powyższy harmonogram, w formie pisemnej, z wyszczególnionym czasookresem dostaw i robót stanie się załącznikiem do Umowy. Kolejność wyposażania poszczególnych pomieszczeń: 1. Ewidencja Ludności; 2. Archiwum; 3. Podatki; 4. Kasa; 5. Korytarz; 6. Zarządzanie Kryzysowe; 7. Sekretariat; 8. Gabinet Skarbnika Gminy; Zamawiający żąda udzielenia minimum 24 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczonej od odbioru końcowego zadania. W przypadkach uzasadnionych Zamawiający może przedłużyć termin wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wiedza i doświadczenie - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz - załącznik nr 4 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (przynajmniej jeden dokument) potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Minimalna wartość jednego zamówienia nie może być niższa niż 10.000 zł 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z oświadczeniem załącznik nr 2. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik nr 3 5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kosztorysy ofertowe przedmiotu zamówienia opracowane metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych z narzutami. Kosztorysy mają uwzględniać przedmiar robót, opis przedmiotu zamówienia (pkt 3) i opis sposobu obliczenia ceny (pkt 12 SIWZ), projekt wizualizacji graficznej, warunki zawarte we wzorze umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu oraz w Tarnowie
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-04-07 - DOSTAWA SZAF KARTOTEKOWYCH ORAZ NISZCZAREK BIUROWYCH
Dodano: 2016-03-16 - Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz przerobienie istniejących mebli
Dodano: 2016-02-22 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu mebli laboratoryjnych oraz biurowych, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/395/2015
Dodano: 2015-11-19 - dostawa mebli (biurowych, metalowych, kuchennych) oraz foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa mebli dla Izby Skarbowej w Krakowie.
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2015-10-07