Przetargi.pl
Dostawa i montaż łóżek wielofunkcyjnych oraz szafek przyłóżkowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów ogłasza przetarg

  • Adres: 31-148 Kraków, Helclów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 634 42 55 , , fax. 12 633 08 28
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
    Helclów 2
    31-148 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 634 42 55 , , fax. 12 633 08 28
    REGON: 00029317200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshelclow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż łóżek wielofunkcyjnych oraz szafek przyłóżkowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem łóżek wielofunkcyjnych o napędzie elektrycznym sterowanych elektronicznie, przeznaczonych do opieki długoterminowej, wraz z materacami przeciwodleżynowymi o wymiarach dostosowanych do oferowanego łóżka oraz szafek przyłóżkowych bez blatu bocznego, w tym: 1) część gwarantowana obejmuje dostawę i montaż 18 sztuk łóżek wielofunkcyjnych o napędzie elektrycznym sterowanych elektronicznie przeznaczonych do opieki długoterminowej wraz z materacami przeciwodleżynowymi o wymiarach dostosowanych do oferowanego łóżka oraz 18 sztuk szafek przyłóżkowych bez blatu bocznego; 2) część objęta prawem opcji obejmuje dostawę i montaż maksymalnie 17 sztuk łóżek wielofunkcyjnych o napędzie elektrycznym sterowanych elektronicznie przeznaczonych do opieki długoterminowej wraz z materacami przeciwodleżynowymi o wymiarach dostosowanych do oferowanego łóżka oraz maksymalnie 17 sztuk szafek przyłóżkowych bez blatu bocznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji, rysunków i/, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia – w języku polskim. 3) Okres gwarancji na przedmiotu zamówienia: nie mniej niż 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez wad. 4) Uwaga: Wykonawca zapewni możliwość zakupu części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat. 5) Zamawiający wymaga, aby na terenie Polski działał autoryzowany serwis producenta dostarczonego sprzętu. 3. Zamawiający, wedle swojego wyboru, będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji w całym zakresie rzeczowym wskazanym w ust. 1 pkt 2) niniejszego Rozdziału, lub tylko w części zakresu rzeczowego wskazanego w ust. 1 pkt 2) niniejszego Rozdziału lub w ogóle nie skorzysta z prawa opcji w żadnym zakresie. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części zakresu wskazanego w ust. 1 pkt 2) niniejszego Rozdziału wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 7 niniejszego Rozdziału, na podstawie cen jednostkowych wskazanych w Ofercie Wykonawcy, na warunkach określonych w § 4 Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe po stronie Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Realizacja zakresu rzeczowego objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego do żądania wykonania przez Wykonawcę zakresu rzeczowego objętego prawem opcji i odpowiadającemu mu obowiązkowi Wykonawcy do spełnienia tego żądania. 5. Nieskorzystanie Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zgodnie z prawem opcji określonym w niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku posiadania wystarczającej ilości środków finansowych do sfinansowania realizacji całego zakresu rzeczowego prawa opcji lub tylko jego części. 7. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. Zamawiający ma prawo złożyć oświadczenie jednokrotnie lub – w przypadku uruchamiania prawa opcji w częściach – wielokrotnie. 8. Przy ustalaniu terminu skorzystania z prawa opcji Zamawiający weźmie pod uwagę czasowe, techniczne i organizacyjne możliwości wykonania przez Wykonawcę zakresu rzeczowego objętego prawem opcji. 9. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji zapisy Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, stosuje się odpowiednio. 10. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania Umowy. 11. Zamawiający wymaga, aby w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik do Formularza Oferty, będącego Załącznikiem Nr 7 do niniejszej SIWZ, Wykonawca podał TOŻSAME ceny jednostkowe towaru stanowiącego przedmiot zamówienia w części gwarantowanej i w części objętej prawem opcji. 12. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) wszystkie nazwy własne urządzeń, materiałów, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy; 2) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczenia, rozładunku, wniesienia, zmontowania i uruchomienia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminach wskazanych w Rozdziale IV pkt 1 SIWZ, w terminie uprzednio uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem. Uzgodnień w zakresie dokładnego terminu dostawy, dokona upoważniony pracownik Zamawiającego; 3) asortymentowa i jakościowa weryfikacja dostarczonego przedmiotu zamówienia (tj. pod względem materiałów, wzorów i kolorystyki elementów przedmiotu zamówienia) dokonywana będzie przez przedstawicieli Zamawiającego każdorazowo po dostawie elementów przedmiotu zamówienia, przed ich montażem w siedzibie Zamawiającego i potwierdzona stosownym protokołem. W razie stwierdzenia wad lub niezgodności dostarczonych towarów z SIWZ i/lub Ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad lub niezgodności w terminie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w pkt. 2); 4) dostarczenie przedmiotu zamówienia zostanie stwierdzone protokołem odbioru; 5) dostarczony sprzęt ma posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i ma być wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do siedziby Zamawiającego; 6) miejscem dostawy, wniesienia i montażu przez pracowników Wykonawcy przedmiotu zamówienia są pokoje mieszczące na II piętrze – część środkowa budynku głównego DPS; transport przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z użyciem windy (wymiary windy – prawa strona wewnętrzna: szerokość 80 cm; wysokość 200 cm; długość 220 cm); 7) każdorazowa dostawa i montaż przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w godzinach od 7:30 do 15:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku; 8) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi łóżek będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego z Wykonawców wniesienia wadium (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.) 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości zł brutto: 2 400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu - przelewem wpłacane na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego PKO BP SA Depozyty nr 85102028920000550205898608 Tytułem „Wadium – przetarg nieograniczony: Dostawa i montaż łóżek wielofunkcyjnych oraz szafek przyłóżkowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie” tak aby przed upływem terminu składania ofert, wadium znajdowało się na ww. rachunku. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być złożone w oryginale i wystawione na Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów, 31-148 Kraków, ul. Helclów 2, 2) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy każdego z tych wykonawców, 4) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10, 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku niewskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). ============================================================================== 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia Umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). ============================================================================== 3. Pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Formularz oferty wraz z załącznikiem (Formularzem Cenowym) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach