Przetargi.pl
Dostawa i montaż lodowiska składanego - Biały Orlik.

Urząd Gminy Józefów nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 24-340 Józefów nad Wisłą, ul. Opolska 33 F
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8288320 , fax. 081 8285070
  • Data zamieszczenia: 2012-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Józefów nad Wisłą
    ul. Opolska 33 F 33 F
    24-340 Józefów nad Wisłą, woj. lubelskie
    tel. 081 8288320, fax. 081 8285070
    REGON: 00053247000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminajozefow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż lodowiska składanego - Biały Orlik.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa i montaż lodowiska składanego 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, pierwszy montaż i uruchomienie oraz demontaż po pierwszym okresie funkcjonowania elementów lodowiska składanego, sezonowego o wymiarach 15x32 m na nawierzchni poliuretanowej boiska w kompleksie sportowym - Moje Boisko Orlik 2012 - w Józefowie nad Wisłą ul. Opolskiej 10a , w ramach pilotażowego programu rządowego - Biały Orlik. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę, pierwszy montaż i uruchomienie składanego lodowiska sezonowego o wym. 15x32 m, 2. Przygotowanie terenu przeznaczonego pod usytuowanie agregatu o pow. 28 m2 poprzez ułożenie kostki brukowej i wykonanie stóp fundamentowych/lub innych elementów zaleconych przez producenta agregatu/ poziomujących pod agregat oraz wykonanie ogrodzenia panelowego o wysokości 2m zabezpieczającym przed dostępem osób nieupoważnionych, 3. Dostawę chodników gumowych w ilości 50 mb, 4. Dostawę nowej lub używanej do ciągnika maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska, 5. Dostawę nowej ostrzałki, 6. Dostawę nowej suszarki, 7. Demontaż sztucznego lodowiska po sezonie, 8. Przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, składania, uruchomienia i demontażu lodowiska. 9. Projektowe warunki pracy lodowiska: a) temperatura otoczenia do +10oC, b) prędkość wiatru do 1,5 m/s, c) promieniowanie słoneczne wyłącznie rozproszone. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 1 , 2 na wykonane roboty ( urządzenia, materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Na pozostałe urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. W przypadku używanej maszyny do pielęgnacji lodutafli lodu gwarancja na okres 18 m-cy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312314
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jozefow.bip.lublin.pl/index.php?id=79

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną