Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48426327579, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
Konstantynowska 8/10
94-303 Łódź, woj. łódzkie
tel. +48426327579, , fax. -
REGON: 10146567200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż ławek ogrodowych i koszy na śmieci do Ogrodu Botanicznego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
[numeracja zgodna z SIWZ] 3 Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż ławek ogrodowych i koszy na śmieci do Ogrodu Botanicznego w Łodzi”. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 3.1.1 Część I. „Ławki parkowe z betonu piaskowanego” 3.1.2 Część II. „Ławki ogrodowe z rur okrągłych” 3.1.3 Część III. „Kosze na śmieci” 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zawarte są odpowiednio do części w Załączniku nr 4a-c – Wzór umowy. 3.3 Miejsce wykonania – teren Ogrodu Botanicznego w Łodzi przy ul. Krzemienieckiej 36/38. Dokładna lokalizacja każdej ławki i kosza zostanie wskazana przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 3.4 Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż wykonanie tych czynności nie polega w ocenie Zmawiającego na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 3.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną część lub części zamówienia. 3.6 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji w ilościach: 3.6.1 Część I. Zamawiający nie przewiduje dla tej części udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji. 3.6.2 Część II. Dostawa i montaż 10 ławek z rur okrągłych. 3.6.3 Część III. Dostawa i montaż 10 koszy na śmieci wraz z wkładami. 3.7 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 3.8 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 3.9 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.10 Kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43325000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8 Wykaz oświadczeń lub dokumentów 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ; 8.2.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach odpowiednio w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.2.1 i 8.2.2 SIWZ; 8.2.4 zobowiązanie innego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: 8.2.4.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 8.2.4.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.2.4.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.2.4.4 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 8.2.5 Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w pkt. 8.2.2 SIWZ. 8.2.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1. i 8.2.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie tych warunków. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa warunków turystycznych na terenie Gminy Czarnocin
Dodano: 2023-03-07 - Budowa czterech placów zabaw
Dodano: 2019-09-18 - Dostawa i montaż ławek ogrodowych i koszy na śmieci do Ogrodu Botanicznego w Łodzi
Dodano: 2019-08-19 - Dostawa i montaż koszy na śmieci, demontaż uszkodzonych koszy, dostawą wkładów do koszy na śmieci, do parków i na zieleńce na terenie Łodzi
Dodano: 2019-03-06 - Dostawa i montaż ławek parkowych, do 9 obiektów (parków i zieleńców) na terenie Łodzi
Dodano: 2019-03-05 - Utworzenie miejsc wypoczynku i rekreacji w miejscach atrakcyjnych turystycznie na terenie Gminy Ujazd
Dodano: 2018-08-29 - Dostawa i montaż ławek parkowych do 4 parków i na 1 zieleniec w Łodzi
Dodano: 2018-04-05 - Dostawa i montaż barier trawnikowych na Skwerze Powstańców oraz w Parku im. Stanisława Staszica
Dodano: 2017-06-22 - Dostawa urządzeń małej architektury
Dodano: 2017-05-17 - Dostawa urządzeń małej architektury
Dodano: 2017-04-04