Przetargi.pl
Dostawa i montaż ławek i koszy drewniano-metalowych do Parku im. Franciszka Kachla w Bytomiu - II

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż ławek i koszy drewniano-metalowych do Parku im. Franciszka Kachla w Bytomiu - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż ławek i koszy drewniano-metalowych do Parku im. Franciszka Kachla w Bytomiu, obejmująca ławki drewniano-metalowe z oparciem w ilości 78 sztuk oraz kosze drewniano-metalowe okrągłe w ilości 39 sztuk. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 6 do specyfikacji. 2. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Zamawiający zamieszcza przykładowe zdjęcia ławek oraz koszy, odpowiadających oczekiwaniom Zamawiającego, stanowiące Załącznik nr 7 do specyfikacji. 3. Zamawiający dopuszcza dostawy częściowe, przy czym wielkość jednorazowej dostawy nie może być mniejsza niż 20 sztuk ławek i 15 sztuk koszy. Dostawy częściowe odbierane będą protokołami częściowymi. Zamawiający dopuszcza także składowanie przedmiotu zamówienia na swojej bazie w Bytomiu przy ul. Hajdy 1a. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: koszty zakupu (lub produkcji), załadunek, transport, rozładunek oraz trwały montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, przy czym montaż odbywać się będzie w miejscach, w których poprzednio Zamawiający dokonał demontażu istniejących ławek i koszy. 5. Wykonawca winien zapewnić okres gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego, co potwierdzać będzie protokół końcowy podpisany przez wykonawcę i zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej jedną dostawę i montaż co najmniej 50 sztuk ławek drewniano-metalowych z oparciem, o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto oraz co najmniej jedną dostawę i montaż co najmniej 30 sztuk koszy drewniano-metalowych, o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto, oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te wykonane zostały należycie, zgodnie z warunkiem określonym w cz. III pkt 2 SIWZ - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie dostaw, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby . Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach