Przetargi.pl
Dostawa i montaż lampy RTG do tomografu komputerowego SOMATOM Emotion 6

Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2660230, 2660251 , fax. 32 2663630, 2660251
  • Data zamieszczenia: 2015-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. G. Zapolskiej 3 3
    41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2660230, 2660251, fax. 32 2663630, 2660251
    REGON: 27624072400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z udziałem jednostki samorządu terytorialne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż lampy RTG do tomografu komputerowego SOMATOM Emotion 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż lampy RTG do tomografu komputerowego SOMATOM Emotion 6 o nr fabrycznym 44014 Firmy Siemens. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji, o której mowa w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, nazwę producenta czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, nazwa producenta czy pochodzenie są podane przykładowo i jedynie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, które muszą być spełnione przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych tożsamych lub lepszych niż opisane w przedmiocie zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie złożenia ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających, że zaoferowany asortyment jest równoważny, co nie wyklucza możliwości Zamawiającego do zażądania na etapie badania ofert do udzielenia przez Wykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykluczeniu Wykonawcy spełniający przesłanki opisane w art. 24 ust. 1 i ust. 2a ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest dobrej jakości, kompletny, wolny od wad, zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi oraz odpowiada wymaganiom technicznym określonym w załączniku nr 1do SIWZ. Ponadto musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i jako wyrób medyczny, powinien posiadać deklaracje zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie (Dz. U. z 2010 r., nr 107, poz.679 ze zm.), 2. Wykonawca powinien posiadać na terenie Polski własny lub zewnętrzny autoryzowany serwis na przedmiot zamówienia z możliwością zgłaszania awarii drogą telefoniczną, elektroniczną lub faksem 24 godz. na dobę. W tym celu należy podać dane teleadresowe autoryzowanych serwisów. 3. W przypadku awarii lampy Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usunięcia w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia. 4. Wykonawca przedłuży okres gwarancji o pełen okres niesprawności przedmiotu zamówienia. 5. W okresie gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy zakupionej lampy w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej urządzenia, potwierdzone odpowiednimi wpisani w paszport urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach