Przetargi.pl
dostawa i montaż lampy rentgenowskiej typ Straton MX P46 lub jej odpowiednika do tomografu komputerowego Somatom Definition AS prod. Siemens

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4661086 , fax. 91 4661113
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4661086, fax. 91 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż lampy rentgenowskiej typ Straton MX P46 lub jej odpowiednika do tomografu komputerowego Somatom Definition AS prod. Siemens
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż lampy rentgenowskiej typ Straton MX P46 lub jej odpowiednika do tomografu komputerowego Somatom Definition AS prod. Siemens, będącego własnością Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w IV kwartale roku 2014 i wprowadzony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do formularza oferty. 4. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy. Dzień podpisania umowy nie jest wliczany do terminu realizacji. 5. O terminie dostawy oraz o planowanym terminie zakończenia prac Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego faksem z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować lampę oraz uruchomić tomograf w Zakładzie Diagnostyki Rentgenowskiej - Pracownia Tomografii Komputerowej Zamawiającego, zlokalizowanej w Szczecinie przy Al. Powstańców Wlkp.72. 7. Cena ofertowa stanowi maksymalną kwotę zobowiązania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy z tytułu realizacji umowy i winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, a w szczególności winna uwzględniać: - koszt lampy stanowiącej przedmiot zamówienia, - koszty dostarczenia lampy do siedziby Zamawiającego, w tym ubezpieczenia jej w trakcie transportu, - koszty montażu lampy, uwzględniające koszty wszystkich elementów niezbędnych do wymiany lampy (podzespołów, części zamiennych, wszelkich innych materiałów) - koszty uruchomienia tomografu po montażu lampy, - koszty wyskalowania generatora, - koszty ustawienia automatyki zaczernień, - koszty wykonania testów akceptacyjnych w terminach wynikających z obowiązujących przepisów, - koszty odbioru i utylizacji zdemontowanej lampy, - koszty serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych umową, - koszty wszelkich przyjazdów przedstawicieli Wykonawcy do siedziby Zamawiającego oraz koszty pobytu w Szczecinie, w tym koszty noclegów w Szczecinie związanych z realizacją przez Wykonawcę obowiązków określonych umową. 8. Wykonawca ponosi ryzyko uszkodzeń elementów tomografu, które mogą nastąpić w trakcie wymiany lampy, takich jak: mocowania, obudowy, czujniki - i w przypadku ich uszkodzenia jest zobowiązany dokonać wymiany uszkodzonych elementów na swój koszt. 9. Wykonawca po zamontowaniu lampy i uruchomieniu tomografu zobowiązany jest do wykonania: a) wyskalowania generatora, b) ustawienie automatyki zaczernień, c) wykonania testów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. 2011 Nr 51 poz. 265 z późn. zm.). 10. Zamawiający wymaga, by czynności wymienione w pkt 9 lit. a) - c) zostały wykonane przez osobę posiadającą imienny certyfikat z zakresu obsługi serwisowej tomografów Somatom Definition AS. 11. Warunkiem dokonania odbioru jest prawidłowe działanie lampy po uruchomieniu tomografu Somatom Definiton AS oraz przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę: a) dokumentów potwierdzających dopuszczenie lampy do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 z 2010 r. poz. 679), tj.: - deklaracji zgodności, - certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną, - kopii powiadomienia lub zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - przy czym dokumenty wymienione w pkt 1.2 lit. b) i c) należy załączyć, jeżeli jest to wymagane przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, z 2010 r., poz. 679). b) wyników testów akceptacyjnych (odbiorczych) - zgodnie z rozporządzeniem wymienionym w pkt 8 c) niniejszego Rozdziału. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczoną lampę na okres minimum 12 miesięcy od momentu podpisania protokołu odbioru tomografu na następujących warunkach: a) bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem producenta w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30; b) czas przystąpienia do naprawy w miejscu użytkowania tomografu w ciągu dwóch dni roboczych po zgłoszeniu awarii (dzień zgłoszenia awarii nie jest wliczany do przedmiotowego terminu); c) wymiana lampy na fabrycznie nową w przypadku stwierdzenia wad lampy wraz z wyskalowaniem generatora, ustawieniem automatyki zaczernień i wykonania testów akceptacyjnych nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty stwierdzenia uszkodzenia lampy (data stwierdzenia uszkodzenia nie jest wliczana do przedmiotowego terminu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317114306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2-szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach