Przetargi.pl
Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11015 Olsztynek, ul. Ratusz
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1
    11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
    REGON: 52933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa i montaż lamp solarnych w ramach zadania: Rozwiązywanie problemów oświetlenia w Gminie Olsztynek w tym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych 48 sztuk ulicznych lamp solarnych i ich montaż na terenie Gminy Olsztynek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Należy dostarczyć lampy o następujących parametrach: 1) Oprawa oświetleniowa uliczna LED montowana na wysięgniku: a) moc oprawy min. 20W, b) strumień świetlny min. 2000 lm, c) temperatura barwowa 4000K, d) wydajność świetlna 100-140lm/W, e) współczynnik oddawania barw min 70, f) stopień ochrony IP66, g) odporność na uderzenia IK08, h) klasa ochronności II, i) średni okres trwałości znamionowej L80 min. 70000 godzin, j) możliwość regulacji mocy oprawy w zależności od poziomu naładowania akumulatora, k) regulacja kąta nachylenia oprawy 0-15st, 2) Akumulator: a) żelowy do instalacji solarnych, b) uszczelniony, c) pełny głęboki cykl rozładowania, d) bezobsługowy, e) montaż na słupie lub w ziemi w skrzynce baterii/obudowie, f) czas autonomii baterii akumulatorów dla 4 ciągłych pochmurnych i deszczowych dni. 3) Obudowa/skrzynka akumulatora: a) z materiały PVC, b) wodoodporna, c) antywłamaniowa, d) rozpraszająca ciepło e) umożliwiająca łatwą konserwację akumulatorów f) w komplecie z rurą PVC na kable 4) Panel fotowoltaiczny: a) Panel fotowoltaiczny polikrystaliczny, b) o mocy min. 2x130W, c) gwarancja producenta 25lat (25lat – 80%). 5) Kontroler: a) kontroler typu MPPT b) z czujnikiem zmierzchu, c) automatyczne odłączenie zasilanego obciążenia, d) możliwość programowania trybów świecenia 6) Słup oświetleniowy: a) stalowy, b) ocynkowany ogniowo, c) wysokość min. 5m, d) grubość ścianki min. 3mm, e) wyposażony w mocowanie wysięgnika i panelu fotowoltaicznego, f) profil okrągły lub sześciokątny zwężający się ku górze. 7) Fundament słupa: a) prefabrykowany, certyfikowany b) dostosowany do słupa, oprawy i panelu fotowoltaicznego c) przystosowany do I i II strefy wiatrowej 8) Parametry zestawu: a) autonomia min. 4 dni b) czas pracy 8-14godzin / dzień (pełnej mocy) c) temperatura pracy -20oC do 55oC d) obliczenia obciążenia ze względu na ciężar urządzeń montowanych na słupie oraz obciążenia wiatrem na cały system tj. słup, panel, oprawa, akumulator w przypadku montażu na słupie. e) posiadający wymagane atesty, deklaracje, certyfikaty, f) system przystosowany do strefy wiatrowej I i II. 2. Wykonawca w dniu przystąpienia do montażu lamp solarnych przedstawi Zamawiającemu certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualna datą ważności i identyfikującą producenta i typ wyroby) lub deklarację zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej, że lampy solarne (komplet urządzeń) będący przedmiotem dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – „dalej: SIWZ”. 3. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający zobowiązuje się zakupić 43 lampy oraz przewiduje możliwość rezygnacji z maksymalnie do 5 (pięciu) urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia. Rezygnacja o której mowa w zdaniu pierwszym zostanie zrealizowana tylko wówczas, gdy środki finansowe jakami dysponuje Zamawiającym nie zagwarantują pokrycia całkowitych kosztów związanych z zakupem i montażem tych urządzeń. 4. Wykonawcy nie przysługują, żadne roszczenia z tytułu rezygnacji przez Zamawiającego z 5 kompletnych urządzeń. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania odbioru po zmierzchu przy zapalonych lampach. 6. Wykonawca dostarcza i montuje przedmiot zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie elementy muszą być odpowiednio zapakowane w sposób wykluczający uszkodzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31527200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Zobowiązane w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie). 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Oświadczenie RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach