Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH

GMINA JONKOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166
  • Data zamieszczenia: 2023-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JONKOWO
    ul. Klonowa 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166
    REGON: 510743166
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 28 szt. kompletnych ulicznych lamp solarnych, autonomicznych, zasilanych przy pomocy paneli PV, na potrzeby oświetlenia dróg, w ramach zadania budżetowego pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego". 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę (zakup, załadunek, transport, rozładunek) oraz instalację wraz z uruchomieniem lamp solarnych w określonych miejscowościach na terenie Gminy Jonkowo. 3. Opis ulicznych lamp solarnych – minimalne wymagania techniczne:1) wysokość masztu: min. 4,5 m do 5 m (dotyczy samego słupa) – stalowy ocynkowany na fundamencie betonowym;2) fundament: prefabrykowany;3) moc paneli: min. 160 Wat;4) trwałość diod: min. 12 tys. godzin;5) typ i moc akumulatora - bateria żelowa min. 55 AH. 6) czas pracy lamp: min. 14 godzin. 7) oprawa oświetleniowa (moc lampy): min. 15 Wat;8) strumień świetlny źródeł: min. 2400 lm;9) źródło światła: LED;10) czas autonomii (ile dni): min. 4 dni;11) barwa: min. 4500 k do 5500 k;12) sposób włączania: czujnik zmierzchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą w wysokości – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2. Wadium we wskazanej wyżej wysokości winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 14) ustawy Pzp.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu,b) w gwarancjach bankowych,c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie z dopiskiem odpowiednio „Wadium – postępowanie ZP.271.8.2023”.5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego.6. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podany rachunek przed upływem terminu składania ofert – za wniesienie wadium przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego, a nie dzień i godzinę dokonania przelewu przez Wykonawcę.7. W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz, wadium należy przekazać Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.8. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno obejmować cały okres związania ofertą oraz zawierać w treści dokumentu:a) dokładne określenie oznaczenia zamówienia (ZP.271.8.2023),b) kwotę zabezpieczenia,c) termin ważności - obejmujący co najmniej okres związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert),d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca:­- w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, innych oświadczeń i dokumentów lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;­- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;­- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;­- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa: Wymagane doświadczenie zawodowe Wykonawcy:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia/zadania, każde obejmujące instalację i uruchomienie co najmniej 20 lamp solarnych na potrzeby oświetlenia ulicznego (w tym oświetlenia parkingów, placów, chodników, ścieżek rowerowych itp.).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) warunek zostanie spełniony jeśli co najmniej jedenz Wykonawców posiada doświadczenie polegające na realizacji wyżej opisanego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach