Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ LAMELOWYCH, PIONOWYCH ŻALUZJI WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RZESZOWIE PRZY UL. KUSTRONIA

Sąd Okręgowy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Pl. Śreniawitów 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8756200 , fax. 017 8756299
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
    Pl. Śreniawitów 3 3
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8756200, fax. 017 8756299
    REGON: 00032425700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ LAMELOWYCH, PIONOWYCH ŻALUZJI WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RZESZOWIE PRZY UL. KUSTRONIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej pn. Budynek Sądu Rejonowego Rzeszowie przy ul. Gen. Kustronia. ŻALUZJE WEWNĘTRZNE, która stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: Wybór kolorystyki należy dokonać w oparciu o katalog SELT Classic. Dopuszcza się zastosowanie materiału o analogicznym kolorze, a innym numerze referencyjnym po akceptacji Projektanta. II.1.3.2 Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się ze Specyfikacja Techniczną przedmiotu zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na terenie nowobudowanego budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395154401
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: III.1.1. Składający ofertę Wykonawca wniesie wadium w wysokości 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych)- przed upływem terminu składania ofert. III.1.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 - j.t. z późniejszymi zmianami). III.1.3. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. III.1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: NBP O/ Rzeszów Nr 15 1010 1528 0003 0313 9800 0000. W przypadku wpłaty wadium na rachunek bankowy uważa się, że termin określony w pkt XII ust.3 został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto zamawiającego. III.1.5. Wadium w formie poręczeń lub (i) gwarancji, wykonawca musi złożyć w formie oryginału w Oddziale Inwestycji i Remontów Sądu Okręgowego w Rzeszowie, 35-046 Rzeszów, ul. Hetmańska 2, pokój nr 17. III.1.6. Nie należy załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty ! III.1.7. Poręczenie lub(i) gwarancja musi zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki zatrzymania wadium przez zamawiającego oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy PZP . III.1.8. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. O zawieszeniu biegu terminu związania ofertą zamawiający informuje niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu. III.1.9. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy PZP oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22, ust. 1 ustawy PZP opisane poniżej: Opis warunków udziału w postępowaniu, które musi spełnić wykonawca na podstawie art. 22, ust 1, ustawy PZP. oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu wykonawca musi wykazać, że spełnia następujące warunki: III.2.1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; III.2.1.a) Wykonawca musi wykazać, że prowadzi działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. 173, poz. 1807 z późniejszymi zmianami). III.2.2. Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. III.2.2.a) W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia należy złożyć: - oświadczenie -zał. nr 3 W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami innych podmiotów - zgodnie z informacją podaną w załączniku nr 3- należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. III.2.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; III.2.3.a) Potwierdzenie spełnienia tego warunku będzie oceniane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. III.2.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; III.2.4.a) Potwierdzenie spełnienia tego warunku będzie oceniane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie III.2.1a) każdy z wykonawców musi spełnić indywidualnie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców przez Zamawiającego w punkcie zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów ( jak w punkcie poniżej) potwierdzających spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.5 Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów : III.2.5.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP w związku z art. 24 ustawy PZP ( wymagane złożenie zgodnie z załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie niniejsze wykonawca musi złożyć w oryginale w języku polskim. III.2.5.1.a) W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami innych podmiotów - zgodnie z informacją podaną w załączniku nr 3- należy dodatkowo, wraz z oświadczeniem jak w pcie III.2.5.1 złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. III.2.5.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pt III.2.5.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.5.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w niniejszej UWADZE powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu z punktu III.2.1.a) wymagane dokumenty wymienione w punkcie III.2.5.2 każdy wykonawca musi złożyć oddzielnie. Dokumenty z punktu III.2.5.1.a) i III.2.5.2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument sporządzony w języku obcym, składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. III.2.6. Forma złożenia pełnomocnictw: a. Wymaga się by oferta wraz ze wszystkimi załącznikami była podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 Ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawca składa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c. Pełnomocnictwo sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rzeszow.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach