Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2012-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
ul. Konarskiego 13 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
REGON: 00029015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż krzeseł konferencyjnych, mównicy, katedry oraz gablot informacyjnych do Sali Dydaktycznej w budynku C - SPSK im Prof. Adama Grucy w Otwocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż krzeseł konferencyjnych, mównicy, katedry oraz gablot informacyjnych do Sali Dydaktycznej w budynku C - SPSK im Prof. Adama Grucy w Otwocku. Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż: - krzeseł konferencyjnych, - mównicy, - katedry, - gablot informacyjnych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję w załączniku nr 1 do swiz Formularz ofertowy oraz w załączniku nr 5 do siwz- szczegółowy opis warunków zamówienia. Płatności Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całego zadania. Gwarancja na roboty i materiały: Minimum 48 miesięcy od końcowego protokołu odbioru. Gwarancja liczona jest od daty odbioru końcowego robót. Wykonawca powinien przedstawić szczegółowy opis warunków gwarancji (przy odbiorze). Wykonawca powinien dostarczyć karty gwarancyjne przy odbiorze końcowym. Wykonawca powinien jednoznacznie określić sposób powiadomienia o awarii (przy odbiorze). W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć usterkę w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania okresowych przeglądów gwarancyjnych mających na celu sprawdzenie poprawności funkcjonowania krzeseł i usunięcie zaistniałych usterek (koszt przeglądu wliczony w cenę krzeseł). Częstość wykonywania przeglądów jeden raz w roku w okresie wakacyjnym (lipiec - sierpień). W okresie gwarancji Wykonawca pokrywa wszelkie dodatkowe koszty związane z przeglądami oraz części i elementów zamiennych. Określenie ceny Wykonawca określi cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną tabelą cenową - załącznik nr 1 do siwz. Wartość należy określić na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego projektu oraz opisów (załącznik nr 6 do SIWZ szkice) - krzeseł konferencyjnych, mównicy, - katedry, -gablot informacyjnych. W cenach jednostkowych należy uwzględnić koszty wszystkich robót koniecznych do realizacji zadania w szczególności koszty montażu i transport oraz inne koszty bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe lub ograniczałoby funkcjonalność w zakresie umożliwiającym wykorzystanie krzeseł w zakładanym celu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391530009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskruca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz szaf aktowych
Dodano: 2015-10-14 - DOSTAWA MEBLI GABINETOWYCH
Dodano: 2015-08-17 - Wynajem mebli biurowo - konferencyjnych w celu przygotowania pomieszczeń wykorzystywanych na potrzeby 19 Sesji Konferencji Stron Konwencji Klimatycznej (ONFCCC COP19) na Stadionie Narodowym w Warszawie przez uczestniczące delegacje
Dodano: 2013-09-25 - Wynajem mebli biurowo - konferencyjnych w celu przygotowania pomieszczeń wykorzystywanych na potrzeby 19 Sesji Konferencji Stron Konwencji Klimatycznej (ONFCCC COP 19) na Stadionie Narodowym w Warszawie przez uczestniczące delegacje
Dodano: 2013-09-10 - Dostawa krzeseł i stołów konferencyjnych
Dodano: 2013-08-22 - Dostawa mebli na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa mebli konferencyjnych do Centrali NBP
Dodano: 2012-10-18 - Zakup mebli do sali konferencyjnej
Dodano: 2011-11-17 - wykonanie, dostawa i montaż 13 szt. stołów konferencyjnych oraz innych mebli (w tym jednej komody stylowej) do pomieszczeń reprezentacyjnych w budynku A Kancelarii Senatu.
Dodano: 2011-08-17 - Wykonanie - według projektu - mebli konferencyjnych, dostawa, montaż i ich ustawienie - zgodnie z aranżacją - w sali komisyjnej nr 217 w budynku A Kancelarii Senatu.
Dodano: 2010-08-10