Przetargi.pl
Dostawa i montaż krzeseł konferencyjnych, mównicy, katedry oraz gablot informacyjnych do Sali Dydaktycznej w budynku C - SPSK im Prof. Adama Grucy w Otwocku

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2012-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż krzeseł konferencyjnych, mównicy, katedry oraz gablot informacyjnych do Sali Dydaktycznej w budynku C - SPSK im Prof. Adama Grucy w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż krzeseł konferencyjnych, mównicy, katedry oraz gablot informacyjnych do Sali Dydaktycznej w budynku C - SPSK im Prof. Adama Grucy w Otwocku. Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż: - krzeseł konferencyjnych, - mównicy, - katedry, - gablot informacyjnych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję w załączniku nr 1 do swiz Formularz ofertowy oraz w załączniku nr 5 do siwz- szczegółowy opis warunków zamówienia. Płatności Płatność nastąpić może jedynie po zakończeniu realizacji całego zadania. Gwarancja na roboty i materiały: Minimum 48 miesięcy od końcowego protokołu odbioru. Gwarancja liczona jest od daty odbioru końcowego robót. Wykonawca powinien przedstawić szczegółowy opis warunków gwarancji (przy odbiorze). Wykonawca powinien dostarczyć karty gwarancyjne przy odbiorze końcowym. Wykonawca powinien jednoznacznie określić sposób powiadomienia o awarii (przy odbiorze). W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć usterkę w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania okresowych przeglądów gwarancyjnych mających na celu sprawdzenie poprawności funkcjonowania krzeseł i usunięcie zaistniałych usterek (koszt przeglądu wliczony w cenę krzeseł). Częstość wykonywania przeglądów jeden raz w roku w okresie wakacyjnym (lipiec - sierpień). W okresie gwarancji Wykonawca pokrywa wszelkie dodatkowe koszty związane z przeglądami oraz części i elementów zamiennych. Określenie ceny Wykonawca określi cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną tabelą cenową - załącznik nr 1 do siwz. Wartość należy określić na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego projektu oraz opisów (załącznik nr 6 do SIWZ szkice) - krzeseł konferencyjnych, mównicy, - katedry, -gablot informacyjnych. W cenach jednostkowych należy uwzględnić koszty wszystkich robót koniecznych do realizacji zadania w szczególności koszty montażu i transport oraz inne koszty bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe lub ograniczałoby funkcjonalność w zakresie umożliwiającym wykorzystanie krzeseł w zakładanym celu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391530009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach