Przetargi.pl
Dostawa i montaż kontenerowej stacji transformatorowej 15/0,4kV typu MRw-b2pp 20/630 -3 dla krytej pływalni przy ul. Kujawskiej 18 w Kielcach.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3449239 , fax. 041 3440375
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Żytnia 1 1
    25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3449239, fax. 041 3440375
    REGON: 29067501000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jst zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż kontenerowej stacji transformatorowej 15/0,4kV typu MRw-b2pp 20/630 -3 dla krytej pływalni przy ul. Kujawskiej 18 w Kielcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż stacji transformatorowej 15/0,4 kV typu MRw-b2pp 20/630-3; 15/0,4 kV wraz z transformatorem 250 kVA dla realizowanego budynku krytej pływalni przy ul. Kujawskiej w Kielcach zgodnie z projektem budowlanym. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) Projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 1do SIWZ b) umowa , której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ Dostawa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna z projektem budowlanym i warunkami przyłączenia do sieci średniego napięcia l.dz. R2/TU/1562/08 z dnia 07.05.2008r.. Wykonawcy powinni przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest pan Witold Ciepluch nr tel. 0 509 797 570.Termin wizji lokalnej powinien zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452322217
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 2000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp, 2/ w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, potwierdzone referencjami o należytym wykonaniu zamówienia.. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 1/ powinni spełniać każdy osobno, a wymienione w pkt. 2/ mogą spełniać łącznie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1/ Oświadczenie z art.22 ust1 ustawy /załącznik nr 2 do SIWZ / 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę /. W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający wymaga przedłożenia KRS lub zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez każdego z nich. 3/ W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, należy załączyć do oferty oświadczenie , że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali lub wykonują co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzone referencjami że dostawy te zostały wykonane należycie. /wg wzoru zał. nr 4 / W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie. 4/ pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym- lub w przypadku składania oferty wspólnej dla pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu ( wspólników, lidera konsorcjum ) - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez notariusza. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punktach 2/, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2/, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną